Gå til innhold

Penger for sex!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble nylig kontakta av en mann som er en god del eldre enn meg, som sa han ønsket seg ei ungjenter og tilbø seg å betale for å ligge med han!

Først var det helt uaktuelt, men når jeg kommer til å tenke på det er det jo veldig lettjente penger, og det trenger jeg! Eller er jeg helt ute å kjører når jeg tenker dette?

Anonymous poster hash: 32a6e...3b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er da opp til deg selv.

Synes det er så mye press på dette med å selge sex, jeg ser ikke på det som så ille. Men er ikke det ulovlig i norge kom jeg til å tenke på?



Anonymous poster hash: b6e27...762
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har en vare du vil selge og som noen vil kjøpe så blir spørsmålet bare om du synes det er verdt det eller ikke.

Hvis du er redd hva alle andre måtte mene, er du ikke klar. Trøst deg med at for den store hopen er det bare spørsmål om pris. Er prisen høy nok vil de fleste. Prisen behøver ikke alltid være penger, det kan godt tenke at man ville "selge" seg til fangevoktere i et fremmed land for å oppnå fordeler. Er det noe mer moralsk riktig enn at man trenger penger. Jeg synes ikke det men så er jeg da heller ingen moralist og forteller at valg andre tar er så galt.

Nå er det jo forbudt da ifølge norsk lov for ham, men ikke for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han en ok fyr? greit utseende og kropp?

Jeg er usikker på om jeg hadde gjort det. Trenger pengene, men tror jeg hadde følt meg ekkel etterpå. Føler meg ekkel etter ONS, og det er gratis!



Anonymous poster hash: b4b36...765
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er han en ok fyr? greit utseende og kropp?

Jeg er usikker på om jeg hadde gjort det. Trenger pengene, men tror jeg hadde følt meg ekkel etterpå. Føler meg ekkel etter ONS, og det er gratis!

Anonymous poster hash: b4b36...765

Tja, helt normalt, men er vel en grunn til at han må betale for seg..

-TS

Anonymous poster hash: 32a6e...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør det. Tror du vil angre i etterkant om du faller for fristelsen.

Av ren nysgjerrighet, hvor gammel er du og hvor gammel er han?



Anonymous poster hash: 02b59...652
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lett gjort dersom jeg tente på fyren, ser ikke problemet med det heller. Mange har ons med andre mennesker, men så fort det kommer penger inn i bildet blir det skittent? Den skjønner jeg ikke. Dersom noen hadde tilbudt meg det nå hadde jeg fortsatt takket ja.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør det. Tror du vil angre i etterkant om du faller for fristelsen.

Av ren nysgjerrighet, hvor gammel er du og hvor gammel er han?

Anonymous poster hash: 02b59...652

Jeg er 17 år, han er 36

Anonymous poster hash: 32a6e...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han en ok fyr? greit utseende og kropp? Jeg er usikker på om jeg hadde gjort det. Trenger pengene, men tror jeg hadde følt meg ekkel etterpå. Føler meg ekkel etter ONS, og det er gratis! Anonymous poster hash: b4b36...765

Signerer den.. Mye bedre og vite det at nå har jeg tjent noen raske penger :)

Anonymous poster hash: 58679...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17 år, han er 36 Anonymous poster hash: 32a6e...3b5

Ikke gjør det..

Anonymous poster hash: 58679...108

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17 år, han er 36 Anonymous poster hash: 32a6e...3b5

Dont do it...

Hadde du vært 24 og han 30 hadde jeg ment du kunne vurdere det...

Men er redd du vil angre senere. Sinnet utvikler seg enormt mye fra 17 til 23-24 f eks... Du kommer til og forstå en dag:)

Endret av Viventium
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke gjør det :) Ikke når du er 17! Jeg gjorde endel dumme ting da jeg var 17,mye av det angrer jeg på nå.



Anonymous poster hash: 467ef...12f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17 år, han er 36

Anonymous poster hash: 32a6e...3b5

Ikke gjør det. Det er en grunn til at det er større straff for å kjøpe sex av noen som ikke er myndig. Hadde du vært 20+ hadde jeg sagt go for it.

Anonymous poster hash: f062b...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til TS, det kommer ikke til å være første gang du blir tilbudt penger for sex. Du trenger ikke takke ja til dette nå, hvis du fremdeles tenker og tenner på tanken om 3 år så takk heller ja til noen da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har helt sikkert rett! Anser meg selv som ganske reflektert og erfaren i forhold til alder, men tanken er faktisk veldig fristende.

-TS

Anonymous poster hash: 32a6e...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17 år, han er 36

Anonymous poster hash: 32a6e...3b5

Da stiller saken seg annerledes, nettopp fordi du er så ung som du er. Hadde du vært eldre hadde saken vært en annen. Dermed snur jeg litt på det og sier følgende: Ikke gjør det. Du er for ung til å ta stilling til slike ting, og du vet ikke om dette valget vil påvirke deg i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Dere har helt sikkert rett! Anser meg selv som ganske reflektert og erfaren i forhold til alder, men tanken er faktisk veldig fristende.

-TS

Anonymous poster hash: 32a6e...3b5

Nope.

For det første er du bare ett år over seksuell lavalder, - og for det andre vil det, samme hvordan du oppfatter det, være slik at dersom dine grenser er mye smalere enn hans så vil han ha en type 'makt' over deg der og da siden han faktisk har betalt for en tjeneste (det er det som er realiteten).

Og du vet vel ikke mye om hvilke grenser og hvilket tenningsmønster han har... gjør du vel?

Du kan teoretisk sett nemlig komme til å få deg en gedigen og kanskje også traumatisk overraskelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...