Gå til innhold

Elektro-sex.


Gjest 100%naturlig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Malanthor

Du vet at elektriske sjokk til kjønnsorganene blir også brukt som tortur? :D

Akkorat same prinsipp erotic electrostimulation er basert på -bare i mindre mengder.

Er ikke akkorat risikofritt, så vær forsiktig. Men lykke til, håper du har en god stund. Hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Du vet at elektriske sjokk til kjønnsorganene blir også brukt som tortur? :D

Akkorat same prinsipp erotic electrostimulation er basert på -bare i mindre mengder.

Er ikke akkorat risikofritt, så vær forsiktig. Men lykke til, håper du har en god stund. Hehe.

Hørtes litt skummelt ut, kan gi beskjed, hvis jeg tør å teste dette! Hihi.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pul oppetter et strømgjerde.



Anonymous poster hash: 9fc9d...b8d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at elektriske sjokk til kjønnsorganene blir også brukt som tortur? :D

Akkorat same prinsipp erotic electrostimulation er basert på -bare i mindre mengder.

Er ikke akkorat risikofritt, så vær forsiktig. Men lykke til, håper du har en god stund. Hehe.

Det blir pisking og slag også det ;)

Anonymous poster hash: 9fc9d...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke prøvd, men har veldig lyst. Synd alt utstyr koster såpass mye som det gjør.



Anonymous poster hash: 9e10c...c8f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner du på smerte?

For det er ikke sånn magisk trykk-på-en-knapp så flommer en deilig orgasme gjennom kroppen. Det er vondt.

Hvordan det vil være for "vanlige" folk vet jeg ikke, siden jeg både tenner på smerte og på å ikke ha kontrollen. For meg er det som å ligge på dette nesten uutholdelige stedet midt mellom intens smerte og intens nytelse.



Anonymous poster hash: ac127...3a5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har en slik mystim tension kontroll sak og har forsøkt litt forskjellig.

Det er litt tricky å bruke, for det er en hårfin balanse mellom pirrende og vondt.

Men brukt "riktig" er det veldig bra.

Jeg syntes nesten de "paddsene" som følger med settet fungerer best, plassert på siden i skrittet og relativt svak strøm og en frekvens som ligger midt i segmentet, opplever jeg at klitoris og egentlig hele underlivet blir mer følsomt.

Med lavere frekvens kan det være ganske opphissende med korte hevinger i spenningen, spesielt om man er bundet fast.

Testet en buttplugg og må innrømme at DET var nok ikke helt meg, men hver sin smak.

Mannen sier at penisringen med strøm i samme serie, funker veldig bra.

Så nå at det var kommet noen dildoer i silikon med strøm, så en av de er nå satt på ønskelista:-)

Men det passer helt sikkert ikke for alle, det er (syntes jeg) litt sånn godt-vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Tenner du på smerte?

For det er ikke sånn magisk trykk-på-en-knapp så flommer en deilig orgasme gjennom kroppen. Det er vondt.

Hvordan det vil være for "vanlige" folk vet jeg ikke, siden jeg både tenner på smerte og på å ikke ha kontrollen. For meg er det som å ligge på dette nesten uutholdelige stedet midt mellom intens smerte og intens nytelse.

Anonymous poster hash: ac127...3a5

Ja, tenner på smerte/nytelse, hvis du skjønner! Ikke sånn voldsom smerte, men litt sånn smerte som glir over i orgasme!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Hei.

Har en slik mystim tension kontroll sak og har forsøkt litt forskjellig.

Det er litt tricky å bruke, for det er en hårfin balanse mellom pirrende og vondt.

Men brukt "riktig" er det veldig bra.

Jeg syntes nesten de "paddsene" som følger med settet fungerer best, plassert på siden i skrittet og relativt svak strøm og en frekvens som ligger midt i segmentet, opplever jeg at klitoris og egentlig hele underlivet blir mer følsomt.

Med lavere frekvens kan det være ganske opphissende med korte hevinger i spenningen, spesielt om man er bundet fast.

Testet en buttplugg og må innrømme at DET var nok ikke helt meg, men hver sin smak.

Mannen sier at penisringen med strøm i samme serie, funker veldig bra.

Så nå at det var kommet noen dildoer i silikon med strøm, så en av de er nå satt på ønskelista:-)

Men det passer helt sikkert ikke for alle, det er (syntes jeg) litt sånn godt-vondt.

Hei! Dette hørtes veldig spennende ut, både med Pads i skrittet, penisring og butplug/dildo. Hvilke merke anbefaler du og hva ca er prisen på utstyret? Må bare få testet dette ut nå:-) hehe.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...