Isa Skrevet 11. juni 2002 #1 Del Skrevet 11. juni 2002 Var dette KVINNEGuiden sa du?... Spurte en venninne meg etter å ha surfet litt rundt her inne på min anbefaling. Det slår meg at hun har rett. Dette er ikke bare et sted for kvinner. Helt greit at det er menn her altså, men da må de lære å oppføre seg. Uten å komme med konkrete eksempler så er det nå på tide å ta en liten storvask synes jeg. Noen som er enige? Litt bedre konkretisering av reglene, samt at alle tvinges til å lese dem Det er ikke noe gøy med useriøse mennesker, enten det er menn eller kvinner. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 11. juni 2002 #2 Del Skrevet 11. juni 2002 Ifølge overskriften bør jeg erklære meg innhabil i denne saken Men jeg klarer altså ikke å holde kjeft sorry. Dette er et forum beregnet på jenter, og jeg er enig i at vi gutter/menn som er her inne bør oppføre oss ordentlig og ikke forsure dette forumet. Greit å diskutere sakelig og si sin mening, men ikke provosere bevist slik en del gjør bare for å more seg og terge andre. Så er det vel også en del jenter/damer som bør gå i seg selv, og ikke tro at de er så mye bedre enn andre. Man har valgt forskjellige veier her i livet og man har ikke samme verdier osv. man lever etter. Drittkastingen og personforfølelgelsene som en del driver emd her inne er helt uforstålig bare fordi andre ikke er enige i ens synspunkter. Jeg snakket med en jente på chaten i går som ikke ville registrere seg fordi hun har hørt/lest om at mange får "personlige meldinger" med svært lite hyggelig innhold, noe flere også har gitt utrykk for i forumet Så jeg syns alle bør tenke seg om med mindre det er slik man ønsker å ha det her inne da?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isa Skrevet 11. juni 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 11. juni 2002 Kristian (71), du er bare velkommen du synes jeg, for du kan oppføre deg! Jeg har også mottatt en god del usannsynlig lite hyggelige meldinger... Og har skiftet nick nylig pga det. Ellers så klapper jeg for innlegget ditt (som jeg pleier å gjøre...) Innlegget var myntet på den gruppen av menn/gutter her inne som kverulerer eller provoserer bare for å ha noe å gjøre.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 11. juni 2002 #4 Del Skrevet 11. juni 2002 La nå småguttene være her, da Hehe... Forresten holder jeg fremdeles på mitt -mennene her inne er veldig oppegående, og ikke minst NYTTIGE. Har aldri fått noen slibrige privatmeldinger, så for meg er ikke det noe problem. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 11. juni 2002 #5 Del Skrevet 11. juni 2002 Dersom noen synes jeg forsurer miljøet her er jeg mann til å holde meg unna! Bare så deter sakt! Håper jeg ikke gjør det, prøver bare å være grei og snill, men dersom noen oppfatter det anderledes, fyr løs! Vh Lasse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 11. juni 2002 #6 Del Skrevet 11. juni 2002 Kan ikke tenke meg at noen har noe i mot deg, Lasse 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isa Skrevet 11. juni 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 11. juni 2002 Næh, Lasse er helt ok han også Tror nok alle vet hvilke nick jeg sikter til uansett.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 11. juni 2002 #8 Del Skrevet 11. juni 2002 Eg synest det blir feil å trekke fram mennene når det gjeld å vere useriøse, slenge dritt og ikkje oppføre seg. Det gjeld nemlig veldig mange av jentene her inne også....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 11. juni 2002 #9 Del Skrevet 11. juni 2002 Ikke helt enig Isa Kvinner eller menn, hvem som oppfører seg dårligst/mest usaklig her inne kan diskuteres. Klart det blir for dumt å klage på at andre diskuterer visse temaer for "spesielt interesserte" - men å si at menn her inne må lære å oppføre seg for å bli, er ikke jeg enig i. Det er ofte slik at noen er veldig såre på kritikk også, og menns meninger stikker kanskje enda dypere? Siktet ikke spesielt til deg i den siste setningen, Isa. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2002 #10 Del Skrevet 11. juni 2002 Jeg er meg selv, og jeg SKITER i om kvinner ikke liker meg! Er jeg idiot? Jau, er vel sikkert det. Child Of Bodom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 11. juni 2002 #11 Del Skrevet 11. juni 2002 Isa, hei på deg! Takt og tone, samt rom for fresh'e diskusjoner synes jeg vi skal ha her på KG. Jeg mener gutter og menn her på kvinneguiden ikke er blant verstingene hva rett ut idioti og fjasete oppgulp om andre angår. Synd at de som gruppe skal få en pekefinger for dårlig oppførsel, grunnet enkelte "utskudd". Hvis det er et spesielt nick du sikter til, synes jeg du skal ta opp problemene med vedkommende nick. Forøvrig er jeg enig i oppfordringen din til at ALLE tar seg selv litt i nakken, det er ikke dumt å lese reglene én gang til...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 12. juni 2002 #12 Del Skrevet 12. juni 2002 Hmmmm.... ja, det er jo en liten tankevekker! Eneste grunnen til at jeg er her, er jo at det er faktisk det eneste seriøse diskusjonsforum jeg har vært borti. Det er også en glimrende anledning til å lære mer om kvinner, som jeg forresten aldri blir klok på..... Den dagen kvinnene her vil ha meg bort, forsvinner jeg selvfølgelig.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 13. juni 2002 #13 Del Skrevet 13. juni 2002 Hvilket nick sikter du til Isa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 13. juni 2002 #14 Del Skrevet 13. juni 2002 Isa mener nok Child Of Bodom! Forøvrig burde de som får slike hint ta hintet alvorlig synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 13. juni 2002 #15 Del Skrevet 13. juni 2002 Lasse, du skjønner det er ikke allitd like lett å ta hint... er man misfornøyd med en/noen bør man skrive vedkommendes navn, istedetfor å kjøre baksnakkingstråder som spesiellt ser ut til å appellere intrigemakerlystne kvinnfolk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaputten Skrevet 13. juni 2002 #16 Del Skrevet 13. juni 2002 Hei Isa. Etter å ha vært litt rundt på nettet oppdaget jeg KG. Må si meg enig med Kevin at dette er ett seriøst diskusjonsforum og for meg som mann har det gitt meg mange tips som jeg har kunnet overraske min kone med. Dere jenter er jo ikke så lett å forstå alltid, så vi menn trenger litt veiledning en gang i blant og da er KG ett bra medium. Får jo bare håpe at jeg fortsatt får nyte godt av tips og råd, men blir jeg kasta ut så skyld ikke på meg når kona synes jeg blir kjedelig Kaputten-- som ikke er "helt" kaputt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. juni 2002 #17 Del Skrevet 13. juni 2002 Det er klart mennene er velkomne her inne - og vi trenger dem. Mange diskusjoner har absolutt godt av innlegg fra begge sider, og ofte er det jo direkte spørsmål til mannfolkene her inne. De aller fleste av dere er jo til de grader med å bidrar til at KG er et bra forum - og vi (regner med at jeg har flere med meg) er glad for at dere er her og kommer med innspill. Med det er synd at noen ser det som sin "misjon" å harselere med eller "drite ut" kvinner og våre små eller store problemer. - så om dere som har problemer med om vi er interessert i kjoler eller annet dere anser som "dill" - la vær å bry dere - dette er tross alt i utgangspunktet et kvinneforum. Så la oss får være interessert i det vi vil - og ikke bruk kjønn som en unnskyldning til å gjøre narr av oss. - Men det er jo også kvinner som absolutt burde tenke over hvordan de omtaler og svarer andre også. La oss beholde KG som er relativt seriøst forum - med plass og rom for uenighet og frimodige meninger. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2002 #18 Del Skrevet 13. juni 2002 LilleBille! Jeg er helt enig med deg! Når det gjelder menn vs kvinner, fikk jeg denne mailen forleden. Sender den videre til ettertanke: En mann kjører nedover en gate En kvinne kjører nedover samme gate, men fra motsatt retning. Idet de passerer hverandre, lener kvinnen seg ut av vinduet og skriker GRIS!! Øyeblikkelig gjør mannen det samme og skriker tilbake HORE!! De fortsetter videre i hver sin retning, og idet mannen kommer rundt neste sving, kolliderer han med en svær gris, som ligger midt i veibanen. - Om nå bare menn kunne høre etter!! aka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. juni 2002 #19 Del Skrevet 13. juni 2002 Må bare si at den lille "historien" - den var bare helt storartet.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wyrlin Skrevet 14. juni 2002 #20 Del Skrevet 14. juni 2002 Det virket nesten som om du tok deg nær av denne tråden Waco. Hvorfor det? I så fall; bør ikke du kanskje begynne å vurdere å hålde en litt lavere profil? Det første steget på veien til visdom er å kunne tie stille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå