Gå til innhold

Doggy style


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en godt voksen dame som elsker å bli tatt bakfra. Har hatt samme mann i 30 år. Han er noe korpulent og har vært det i alle år. De siste månedene har han unnskyldt seg når jeg spør han hvorfor han ikke viser interesse for denne stillingen mer. Han svarer at han ikke ser sin penis og at det dermed ikke blir noe særlig. Vi har alltid innimellom utført denne stillingen. Dog synes han det er greit om han kan se oss i speilet når vi utfører denne akten. Jeg tar det litt personlig kjenner jeg da jeg føler min bakende ikke er bra nok mer for han.

Gutter/menn: kan det være slik at han ikke får tenning da han ikke ser sin egen penis? Er det ikke like godt for dere da?

Har spurt han om det ikke er godt for han mer og svaret er at han liker ikke sin mage. Dette var dog ikke tema før. Blir så usikker. Jeg har ikke mange kilo for mye så tviler på at det er det. Det sier han nå i alle fall. Hva kan være tilfelle her?

Anonymous poster hash: b8a13...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør ham?

Kanskje han utviklet en fetish for å beundre sin egen pikk.



Anonymous poster hash: 21207...a22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JegHeterIngenting

Hvor stor er han, egentlig? Magen, altså. Har han en gigantisk øl-mage? Hvordan kan han IKKE se penisen sin i dogstyle?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Singelgut37

Mmmm muligt du bare må få andre til at hjelpe deg ...

Nei da seriøst prat med ham og sig at det med mave ikke spiller nogen rolle for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke ser penis i doggy, ser han den i misjonæren da?

Hvis han er overvektig er det kanskje blitt for krevende og tungt for ham med doggy? Pleier han å ligge underst og se penis, for da er magen hans flatere?

Isåfall burde du kanskje hjelpe ham å kvitte seg med noen kilo. Både helsebringende for ham og bra for deres sexliv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Han er stor. Det gjør ikke meg noe. Jeg elsker han. Men det sårer meg. Han gjorde det før. Må han se sin egen penis for å nyte denne stillingen da? Han sier han ikke ser min rumpe og sin egen penis og dette virker tydeligvis lite tennende fir han. Han ser jo resten av meg.....

Anonymous poster hash: b8a13...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...