Montezuma Skrevet 29. april 2004 #1 Skrevet 29. april 2004 Noen har hørt en fin vals i en Disneyfilm (antagelig i et bryllup), og vil vite hvilken vals det er. Vanskelig, men kanskje dere kloke koner kan hjelpe? Jeg kommer i farten ikke på noen spes. valser i noen av filmene. Unntatt kanskje musikken som Skjønnheten og Udyret danset til på slutten......???? Noen som kan hjelpe?
Gjest Tex Skrevet 30. april 2004 #3 Skrevet 30. april 2004 Her inne har det vært snakk om to forskjellige, den ene er someday my prince will come fra Snehvit og den andre er kjærlighet fra Askepott
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #4 Skrevet 30. april 2004 Jeg har veldig lyst til å ha "So this is love" fra Askepott - hvis jeg finner en fin innspilling av den. Den er helt nydelig, synes jeg. Noen som vet om en god innspilling? Ellers kan du høre Disney-musikk her. Kanskje du får noen ideer: http://www.geocities.com/Broadway/Stage/78...7840/select.htm Ingeline
Catzy Skrevet 3. mai 2004 #5 Skrevet 3. mai 2004 For de mer uformelle: Bella Notte fra Lady og Landstrykeren er jo utrolig søt! Eller hvis brudeparets første møte ikke gikk så bra, så er kanskje "Something there" fra Beauty and the Beast morsom. (Der Belle og Beast husker tilbake på de første dårlige møtene, men etterhvert skjønner at de har følelser for hverandre.) Catzy
Wayah Skrevet 3. mai 2004 #6 Skrevet 3. mai 2004 Jeg synes melodien og det meste av teksten på "Beauty and The Beast" er utrolig nydelig, men kommer ikke til å bruke den av den enkle grunn at helten min er så fin at vi alle kommer til å vite hvem som er "Beauty" og hvem som er "Beast"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå