Gå til innhold

Brudevals fra Disneyfilm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen har hørt en fin vals i en Disneyfilm (antagelig i et bryllup), og vil vite hvilken vals det er. Vanskelig, men kanskje dere kloke koner kan hjelpe? Jeg kommer i farten ikke på noen spes. valser i noen av filmene. Unntatt kanskje musikken som Skjønnheten og Udyret danset til på slutten......????

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her inne har det vært snakk om to forskjellige, den ene er someday my prince will come fra Snehvit og den andre er kjærlighet fra Askepott

Skrevet

For de mer uformelle: Bella Notte fra Lady og Landstrykeren er jo utrolig søt! :)

Eller hvis brudeparets første møte ikke gikk så bra, så er kanskje "Something there" fra Beauty and the Beast morsom. ;) (Der Belle og Beast husker tilbake på de første dårlige møtene, men etterhvert skjønner at de har følelser for hverandre.)

Catzy

Skrevet

Jeg synes melodien og det meste av teksten på "Beauty and The Beast" er utrolig nydelig, men kommer ikke til å bruke den av den enkle grunn at helten min er så fin at vi alle kommer til å vite hvem som er "Beauty" og hvem som er "Beast"... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...