Gå til innhold

Hva er dette?


Fremhevede innlegg

Skrevet

IMG_20130926_203725.jpg

Den kom for en måned siden, og den er der fortsatt.. Hva er dette? Jeg er skikkelig redd nå for at det kanskje er føflekkreft? Skal til legen om 2 uker egentlig, men kan sikkert dytte frem timen til fredag neste uke eller noe.. :(



Anonymous poster hash: f3f16...405
Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytt*



Anonymous poster hash: f3f16...405
Skrevet

Ingen her kan svare deg, er du redd så får du legen til å se på den :hug:



Anonymous poster hash: 2d3c4...f44
Skrevet

Bestill en legetime. :)



Anonymous poster hash: 64315...00a
Skrevet

Tror du virkelig at du kommer til å dø pga èn rød liten prikk??

Om man har føflekkreft, er sjansen 20% for å dø :(

Anonymous poster hash: f3f16...405

Gjest JegHeterIngenting
Skrevet

.. Herregud. Må være slitsomt å være en slik person.

  • Liker 1
Skrevet

.. Herregud. Må være slitsomt å være en slik person.

så du tror ikke det er kreft? Er det en føflekk i det hele tatt?

Anonymous poster hash: f3f16...405

Gjest JegHeterIngenting
Skrevet

så du tror ikke det er kreft? Er det en føflekk i det hele tatt?

Anonymous poster hash: f3f16...405

Jeg har null kompetanse på det området i det hele tatt. Men jeg har alltid trodd at føflekkreft var mye mørkere. Det du har ligner mer på at du blør litt under huden kanskje. Mild eksem? Irritasjon? Men det ligner jo egentlig ikke på en føflekk. Synes jeg, da.

Gjest Eurodice
Skrevet

Det ser veldig ut som slike sår jeg har flere steder på kroppen. Jeg har hudkreft, godartet i den forstand at man ikke dør av den. Jeg skal til behandling på Radiumhospitalet neste måned. Du kommer ikke til å dø sånn plutselig. Men hvis du kan få fremskyndet legetimen, er jo det bra for deg.

Gjest Eurodice
Skrevet

Om man har føflekkreft, er sjansen 20% for å dø :(

Anonymous poster hash: f3f16...405

Risiko mener du vel. Sjanse innebærer noe positivt.

Skrevet

Synes den ligna en del på det bildet du la ut, ja. Føflekker som er skumle er mørke med ujevne kanter, og det kan se litt sånn ut på bildet ditt (om det er en føflekk i det hele tat!! kan også se ut som utslett eller et insektsbitt).



Anonymous poster hash: e0dd4...47a
Skrevet

Det ser veldig ut som slike sår jeg har flere steder på kroppen. Jeg har hudkreft, godartet i den forstand at man ikke dør av den. Jeg skal til behandling på Radiumhospitalet neste måned. Du kommer ikke til å dø sånn plutselig. Men hvis du kan få fremskyndet legetimen, er jo det bra for deg.

Har du de sårene pga føflekkreft?

Anonymous poster hash: f3f16...405

Skrevet

Synes den ligna en del på det bildet du la ut, ja. Føflekker som er skumle er mørke med ujevne kanter, og det kan se litt sånn ut på bildet ditt (om det er en føflekk i det hele tat!! kan også se ut som utslett eller et insektsbitt).

Anonymous poster hash: e0dd4...47a

Men den er jo lys rød og ikke brunrød?

-TS

Anonymous poster hash: f3f16...405

Skrevet

Risiko mener du vel. Sjanse innebærer noe positivt.

MÅ du virkelig pirke på språket til folk i en tråd om kreft?

Anonymous poster hash: 81deb...569

Skrevet

MÅ du virkelig pirke på språket til folk i en tråd om kreft?

Anonymous poster hash: 81deb...569

Ja, veldig unødvendig uansett tema.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Har du de sårene pga føflekkreft?

Anonymous poster hash: f3f16...405

Nei, de skyldes ikke føflekkreft. Det er en annen form for basalcellekreft/karsinom. Les om dette på google.

Endret av Arabella
Gjest Eurodice
Skrevet

MÅ du virkelig pirke på språket til folk i en tråd om kreft?

Anonymous poster hash: 81deb...569

Det er ikke pirk. Det er ofte nødvendig å kunne forskjellen mellom ord og begreper. Sjanse innebærer som sagt noe positivt, noe ønskelig. Risiko/fare for noe er det motsatte. Det er vel ingen som ønsker å få kreft eller sykdom i det hele tatt?

Skrevet

Det er ikke pirk. Det er ofte nødvendig å kunne forskjellen mellom ord og begreper. Sjanse innebærer som sagt noe positivt, noe ønskelig. Risiko/fare for noe er det motsatte. Det er vel ingen som ønsker å få kreft eller sykdom i det hele tatt?

Jeg tror virkelig ikke at ordbruk er relatert til forekomst av kreft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...