Gå til innhold

Slank til 2014 sommeren!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er 164cm høy og veier 61kg, fettet legger seg rundt magen lårene og leggene. Derfor prøver jeg og komme meg ned til 55kg,så jeg kan vise meg i bikini til sommeren! Er det noen som er i samme situasjon, og er inntresert i å gå ned i vekt sammen med meg? Har du noen tips til hvordan jeg kan slanke meg noen kilo?? Kommenter:-))

Anonymous poster hash: 4f6f0...634

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Chloe87
Skrevet

Hei! Jeg er 165 og vil gå ned til det samme som deg, jeg veier også det samme! Er du medlem her inne? :)

Skrevet

Jeg er 164 cm og veier rundt 50 kg. Vil gjerne få litt mer markerte muskler, ned i fettprosent og stramme opp, så om jeg kan bli med så hadde det vært supert. Prøver å få i meg nok proteinrik mat. - Fra Jente20 :-)

Anonymous poster hash: 50193...cdf
  • Liker 1
Skrevet

Spis mindre. Enkelt og greit.

Og, om du også vil bedre helsen og utseendet, i tillegg til vekten: Tren styrke, gå turer, og velg sunne matvarer.

Anonymous poster hash: 45f6c...b89
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er med!

Er 165cm høy, men veier hele 67 kg :(

Målet mitt er rundt 52-55 kg. Veide 48-50 før, men da så jeg ut som en narkoman, det var ikke pent i det hele tatt.

Så...veiing og update hver søndag morgen folkens? :D

• Liker 1
Gjest bustyvel
Skrevet

Jeg skal ikke ned i vekt til sommeren '14, men jeg skal få en strammere kropp ved hjelp av styrketrening. :) Så jeg er absolutt med, bare ikke mtp. vekt (forsvinner det noen kilo gjør jo ikke det noe men).

Gjest tuppesjura
Skrevet

jeg er 165 og har ikke vært på vekta på evigheter. Har 7-8 cm som jeg skal inn rundt magen innen sommeren. Mitt problem er at jeg er altfor glad i godterier og usunn mat. Klarer meg fint til frokost og lunsj, men etter middag blir jeg så fysen på noe godt. :/ Irriterer meg grønn at det skal være sånn, og må forsøke å bli kvitt dette søtsuget.

Gjest Chloe87
Skrevet

Jeg er med!

Er 165cm høy, men veier hele 67 kg :(

Målet mitt er rundt 52-55 kg. Veide 48-50 før, men da så jeg ut som en narkoman, det var ikke pent i det hele tatt.

Så...veiing og update hver søndag morgen folkens? :D

Jeg er med, men har ikke vekt( veide meg sist hos foreldrene mine her om dagen), men skal kjøpe en vekt på tirsdag når jeg får lønning. Da skriver jeg opp vekten fra og med neste søndag :)
Gjest Chloe87
Skrevet

jeg er 165 og har ikke vært på vekta på evigheter. Har 7-8 cm som jeg skal inn rundt magen innen sommeren. Mitt problem er at jeg er altfor glad i godterier og usunn mat. Klarer meg fint til frokost og lunsj, men etter middag blir jeg så fysen på noe godt. :/ Irriterer meg grønn at det skal være sånn, og må forsøke å bli kvitt dette søtsuget.

Jeg sliter med det samme! Noen som har noen gode råd?
Skrevet

Hvorfor slankere dere, dere til sommeren?

Hvorfor ikke ha et mål og holde målet? Blir så lei av å se damer som skal slanke seg for å se fin ut i bikini, og deretter drite i kroppen sin på vinteren? Altså om jeg hadde trent for å slanke meg ville det vært for meg selv ikke for å se fin ut i bikini, men rett og slett for å føle meg fin..

• Liker 7
Gjest tuppesjura
Skrevet

Jeg hadde fått det ned til 62 før ferien, men da gikk det bratt opp igjen, og jeg har ikke greid å finne motivasjon til å starte opp igjen for fullt. Trening og å kutte ut søtsaker, samt minimalt med potetgull og slikt var løsningen for meg. Men, det er den motivasjonen da....

Har jo et ønske om å bli så slank som jeg ønsker, og faktisk holde meg der, men det er litt vanskelig i lengden. Greier ikke å trene så mye som jeg faktisk må for å holde fasongen.

Gjest bustyvel
Skrevet

Hvorfor slankere dere, dere til sommeren?

Hvorfor ikke ha et mål og holde målet? Blir så lei av å se damer som skal slanke seg for å se fin ut i bikini, og deretter drite i kroppen sin på vinteren? Altså om jeg hadde trent for å slanke meg ville det vært for meg selv ikke for å se fin ut i bikini, men rett og slett for å føle meg fin..

Målet mitt er helårskropp, men har begynt nå, og har sommer '14 som første delmål da jeg skal på ferie da. Er det ikke fint å ha mål? ;)

• Liker 1
Skrevet

Målet mitt er helårskropp, men har begynt nå, og har sommer '14 som første delmål da jeg skal på ferie da. Er det ikke fint å ha mål? ;)

Jo i den sammenhengen er det fint å ha et mål! :)

Tenkte mer på sånne kvinner som bare trener seg fin til sommeren det siste halvåret, og driter i hvordan de ser ut på vinteren.

• Liker 2
Gjest bustyvel
Skrevet

Jo i den sammenhengen er det fint å ha et mål! :)

Tenkte mer på sånne kvinner som bare trener seg fin til sommeren det siste halvåret, og driter i hvordan de ser ut på vinteren.

Ser den - og er enig :)

Gjest Dorosseru
Skrevet

Slenger meg på. Er 161 cm høy og har gått opp 5 kilo iløpet av sommeren. Har som mål å komme ned i 52 kilo ASAP!

Skrevet

JA! Lchf! Du blir kvitt søtsug OG magefett!!
Gjest Dorosseru
Skrevet

JA! Lchf! Du blir kvitt søtsug OG magefett!!

Dette er jeg ganske enig med deg i. Jeg teller ikke karbohydrater, men spiser minimalt med pasta,sukker,potet,ris og brød og gikk ned fra 72 til 52 kilo på litt under ett år :) Jeg tror ikke at lavkarbo passer for alle, men hvis man sliter med søtsug så er det absolutt verdt å prøve.

Skrevet

Dette er jeg ganske enig med deg i. Jeg teller ikke karbohydrater, men spiser minimalt med pasta,sukker,potet,ris og brød og gikk ned fra 72 til 52 kilo på litt under ett år :) Jeg tror ikke at lavkarbo passer for alle, men hvis man sliter med søtsug så er det absolutt verdt å prøve.

Så flink du var:)

Hva spiste du til de ulike måltidene?

Synes det er vanskelig å finne erstatninger for knekkebrød til frokost og lunsj, uten at det tar for mye tid og penger.

Anonymous poster hash: 8234a...c6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...