Gå til innhold

feire 20 års dagen min

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

bor i oslo by og har mange muligheter, har en god del venner jeg vil bringe sammen til sammenkost, gjerne av det roligere slaget da jeg ikke er den store festløven.. hvordan feirer man da 20 års dagen sin?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Med gode venner, god mat og drikke, fin musikk og litt underholding! :) Leig eit lokale for kvelden, og kooooos deg på bursdagen din! Lenge til neste runde! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

hvis du ikke er så glad i å feste kan dere jo dra ut å spise eller gå på cafe. trenger jo ikke å ha noen stor feiring.

Skrevet

Høres koselig ut det de andre har kommet på med :-) .

Lokale- betyr mange mennesker som regel- som ofte enderopp i fest.

Hvis du IKKE er glad i fest, kan du kanskje invitere NOEN venner hjem til deg? Så kan du lage litt god mat, og skape en koselig stemning?

Var vanskelig å komme opp medkreative ideer nå altså! :-)

Skrevet

Min personlige mening når det gjelder leiing av lokale, er at det blir riktig upersonlig, ukoselig og ender tilslutt med at folk sitter i grupper rundt om i lokale. Bare til en opplysning.

Gjest 1111
Skrevet

Hvis du ikke har lyst til å feste så kan du jo ta med deg alle vennene dine på din yndlingsresturant?

Skrevet

Nå er det jo så nydelig vær, så hva med å ta med alle vennene ut på en koselig øy eller annet egnet sted og grille? Sosialt uten å ta helt av, og alle kan spleise på maten/utstyret.

Skrevet
Nå er det jo så nydelig vær' date= så hva med å ta med alle vennene ut på en koselig øy eller annet egnet sted og grille? Sosialt uten å ta helt av, og alle kan spleise på maten/utstyret.

Denne henger jeg meg på! Dette er kjempe koselig!

Lilletrollet

Skrevet

Henger meg også på Arkanas idè.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...