Gå til innhold

Peplumtopper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://bikbok.com/se/Categories/Collection/Tops-sweaters/L-Singlet/TT-Nikita/p/7132329-900-White;jsessionid=B6DE842F88991903F06E7BB0C0A8D611 med et par pene bukser, høye boots og kanskje et statementsmykke - Hot or not?

Jeg har ikke vært ute på byen på kjempelenge.. Vet ikke hva jeg skal ha på meg! Hva er deres favorittantrekk for tiden? :)



Anonymous poster hash: 12989...029
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er litt lei peplum, men synes kjolene er verst.

Synes antrekket høres fint ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes ikke peplum er noe fint i det hele tatt. Aldri forstått denne trenden.



Anonymous poster hash: 0ccf0...a19
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peplum passer de med smale hofter, det lager en illusjon om hofter. For kvinner som har hofter vil det bare få dem til å se bredere ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peplum passer de med smale hofter, det lager en illusjon om hofter. For kvinner som har hofter vil det bare få dem til å se bredere ut.

Jeg har smale hofter og 177 cm høy. Føler derfor peplum er flatterende for min kroppsfasong :)

Hilsen trådstarter.

Anonymous poster hash: 12989...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes sånne topper er det dummeste jeg ser. De fleste ser tjukke ut i tillegg.



Anonymous poster hash: a5a2c...b68
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://bikbok.com/se/Categories/Collection/Tops-sweaters/L-Singlet/TT-Nikita/p/7132329-900-White;jsessionid=B6DE842F88991903F06E7BB0C0A8D611 med et par pene bukser, høye boots og kanskje et statementsmykke - Hot or not?

Jeg har ikke vært ute på byen på kjempelenge.. Vet ikke hva jeg skal ha på meg! Hva er deres favorittantrekk for tiden? :)

Anonymous poster hash: 12989...029

Jeg syns det er et helt greit og alminnelig antrekk, men det er ganske kjedelig etter min mening. Alle har liksom det antrekket på seg på byen føler jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er et helt greit og alminnelig antrekk, men det er ganske kjedelig etter min mening. Alle har liksom det antrekket på seg på byen føler jeg :P

Tar gjerne imot forslag!

Trådstarter

Anonymous poster hash: 12989...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de "alle" som lett kunne ha hatt på meg et slik antrekk på byen. Bruker som regel å ha en blazer over når jeg skal på fest, gjerne en som ikke er lenger enn til midjen. Oversized blazere føler jeg skjuler peplumformen. Det kan også være fint med en kul farge på blazeren siden toppen er relativt basic. Du kan også legge på litt ekstra sminke og gjøre litt mer ut av håret for å sprite opp antrekket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste ser 10 kg større ut med peplumtopper. Med mindre du er ekstremt tynn og høy, og derfor vil skape en illusjon om former, ser ikke sånne topper bra ut på folk som ikke har modell fasong.



Anonymous poster hash: 84b89...096
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Jeg har en Vivienne Westwood peplum top.

Jeg tror den kler meg...det er iallefall det folk sier... jeg ser ikke ut som jeg veier 10 kilo mer enn jeg gjør med den, jeg har former fra før, men den er flatterende til mine former.

vivienne-westwood-anglomania-rose-amaryl

Den har, i ærlighetens navn, en helt annen hals enn den top'en som TS tenker på, så de er ikke helt sammenliknbare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en formfull dame som meg selv gjør den ofte vondt verre. Men jeg har en "billig" peplum fra BikBok, synes ofte at de som er dyrere i stoff og stil er mye finere mht snitt. De blåser liksom ikke ut ved magen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...