Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lastet denne ned fordi noen mente den kunne bidra til å fjerne reklamer på FB. Den irriterte meg med en gang, så jeg avinstallerte igjen.

Men når jeg åpner aurora eller chrome første gang, så er det lavasoftside som dukker opp. Får dette i adresselinjen:

http://securedsearch2.lavasoft.com/index.php?pr=vmn&id=adawaretb&v=3_4&ent=hp&u=740F89CCA7E31779D8DDAE524C2A3F83

Hvordan bli kvitt? Jeg har fulgt normal avinstalleringsprosedyre i kontrollpanelet. Når jeg søker etter lavasoft, får jeg ikke opp noe i verken filer, apper eller innstillinger.

Når jeg åpner følgende sider så er den borte, den er kun på førstesiden, men akk, annoying!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du bare har sagt ja til å bytte startside i nettleseren din. Åpne innstillinger i chrome og den som heter "ved oppstart" så legger du inn det du vil ha som startside.

• Liker 2
Skrevet

Ja, fikset det i chrome. Men leter fortsatt i Aurora.

Skrevet

Og bare jeg klaget litt så fant jeg det der også. :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har begynt å lese sånne installasjoner med lupe så jeg ikke godtar alt mulig dritt. det er så ofte de vil skifte startside eller legge inn noe ekstra tulleprogram.

Skrevet

Det gjør egentlig jeg også, men her har jeg visst gått på en miss.

Skrevet

Jeg lastet denne ned fordi noen mente den kunne bidra til å fjerne reklamer på FB.

Firefox + Adblock Plus. Ferig.

Skrevet

Firefox + Adblock Plus. Ferig.

Jeg har det nå. Ikke ferdig. Driten mellom wallfeeden og chatten er fremdeles der.

Skrevet

Jeg har det nå. Ikke ferdig. Driten mellom wallfeeden og chatten er fremdeles der.

Da tar du en Element Hiding Helper (addon slik som Adblock).

• Liker 1
Skrevet

Will try. Thanks.

Skrevet

Funket. Takk. :nigo:

Skrevet (endret)

Funket. Takk. :nigo:

Ctrl + Shift + F3 og W?

Endret av Lutetium 71
Skrevet

What?

Skrevet

What?

Ok, jeg er bare vant med at man må fortelle Element Hiding Helper hva den skal blokke. Snodig at den funker rett ut av boksen, men ok. Ingenting er bedre.

Skrevet

Vel, det er en funksjon på adblock og der man kan si hva den skal blokke. Jeg skjønte ingenting. X away.

Skrevet

Vel, det er en funksjon på adblock og der man kan si hva den skal blokke. Jeg skjønte ingenting. X away.

Element Hiding Helper er mye mer intuitiv. Prøv å blokke profilbildet mitt for eksempel. (Du kan alltid avbryte med Esc)

Skrevet

Høh, den bare kræsjet hele aurora.

Skrevet

Høh, den bare kræsjet hele aurora.

Aurora er alpha releasen av Firefox, så det er kanskje ikke så rart.

Skrevet

I would not know. Eneste jeg vet er at aurora funker, mens ordinær FF kræsjet konstant.

Skrevet

I would not know. Eneste jeg vet er at aurora funker, mens ordinær FF kræsjet konstant.

Hvor har du lastet ned Aurora fra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...