Gå til innhold

Svamp "oppi der" - sex under mensen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leser rundt på nettet at mange jenter fra USA bruker menskopper, svamper osv og putter det oppi der under mensen, slik at de kan ha sex.

Finnes det noe slikt i Norge? Kan jeg kjøpe det noe sted eller må jeg bestille på nettet? Vil gjerne kunne ha sex under mensen.



Anonymous poster hash: 9559e...d5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Leser rundt på nettet at mange jenter fra USA bruker menskopper, svamper osv og putter det oppi der under mensen, slik at de kan ha sex.

Finnes det noe slikt i Norge? Kan jeg kjøpe det noe sted eller må jeg bestille på nettet? Vil gjerne kunne ha sex under mensen.

Anonymous poster hash: 9559e...d5e

Er det lurt da? Trodde disse tingene ble dytta lenger oppi der under sex og det kan vel ikke være så bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan da vell ha sex fordi om man har mensen?

Jeg kunne lett ha hatt sex selv om jeg har mensen, om det ikke hadde vært så sinnsykt vondt hver gang typen hadde truffet den plassen oppi der.



Anonymous poster hash: 79723...bbf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du prøver dem, fest en tråd på dem. En venninne prøvde å ha sex med en slik svamp og den ble dyttet så langt opp at hun ikke fikk den ut igjen uten hjelp.

Anonymous poster hash: 126c8...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du prøver dem, fest en tråd på dem. En venninne prøvde å ha sex med en slik svamp og den ble dyttet så langt opp at hun ikke fikk den ut igjen uten hjelp.

Anonymous poster hash: 126c8...4ed

De fås forøvrig på apoteket tror jeg.

Anonymous poster hash: 126c8...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Bare å ha sex selv om du har mensen, er bare å dusje seg etterpå, eller ha sex i dusjen :)

Blir søl om de ikke har sex i dusjen da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir søl om de ikke har sex i dusjen da

bare å sørge for å ha et håndkle under/lett tilgjenglig det.

Anonymous poster hash: 23468...509

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

bare å sørge for å ha et håndkle under/lett tilgjenglig det.

Anonymous poster hash: 23468...509

Så skal du prøve å vaske vekk blodflekker fra håndkleet etterpå som er vanskelig å få bort? Bedre å klare seg uten sex en liten uke i mnd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Så skal du prøve å vaske vekk blodflekker fra håndkleet etterpå som er vanskelig å få bort? Bedre å klare seg uten sex en liten uke i mnd.

Neida, er jo ikke slik at det spruter veggimellom heller da :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Neida, er jo ikke slik at det spruter veggimellom heller da :fnise:

Nei.. herregud men det søles jo på evt håndklær eller sengeklær man ligger på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skjønt at folk ikke holder ut 5-7 dager uten sex. Nå har jeg sterke smerter under mensen så sex er uaktuelt uansett, men om samboer f.eks reiser bort i en uke i jobbe og jeg ikke har mensen så klarer jeg meg fint uten sex.

Men det finnes menskopp her i Norge, menssvamp har jeg ikke hørt om. Jeg ville ikke dyttet hva som helst oppi der, husk at man skal klare å få det ut og.

Anonymous poster hash: b91e6...713

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Har aldri skjønt at folk ikke holder ut 5-7 dager uten sex. Nå har jeg sterke smerter under mensen så sex er uaktuelt uansett, men om samboer f.eks reiser bort i en uke i jobbe og jeg ikke har mensen så klarer jeg meg fint uten sex.

Men det finnes menskopp her i Norge, menssvamp har jeg ikke hørt om. Jeg ville ikke dyttet hva som helst oppi der, husk at man skal klare å få det ut og.

Anonymous poster hash: b91e6...713

Jeg føler meg ekkel og uattraktiv når jeg har mensen og så sex er da for meg nederst på menyen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så skal du prøve å vaske vekk blodflekker fra håndkleet etterpå som er vanskelig å få bort? Bedre å klare seg uten sex en liten uke i mnd.

Det går jo an å ha et fast sexhåndkle i en mørk kulør.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det går jo an å ha et fast sexhåndkle i en mørk kulør.

Om man er så avhengig av sex at man ikke klarer seg uten en uke så er det ille. Hva med de som har kjæreste som jobber offshore, de må jo klare seg to uker uten sex

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man er så avhengig av sex at man ikke klarer seg uten en uke så er det ille. Hva med de som har kjæreste som jobber offshore, de må jo klare seg to uker uten sex

Det er vel stort sett mannfolka som maser og så blir damene redde for å være kjedelige og ikke frigjorte nok hvis de ikke går med på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Det er vel stort sett mannfolka som maser og så blir damene redde for å være kjedelige og ikke frigjorte nok hvis de ikke går med på det.

Det er isåfall veldig trist om damene må ha sex selv om de ikke vil akkurat da bare fordi han presser og maser. Sånn skal det jo ikke være

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man er så avhengig av sex at man ikke klarer seg uten en uke så er det ille. Hva med de som har kjæreste som jobber offshore, de må jo klare seg to uker uten sex

For min del har jeg akkurat like mye lyst på sex når jeg har mensen, så for oss er det ingen grunn til å vente til uka er over. Har ingenting å gjøre med at man er avhengig og ikke klarer seg uten. Men rett og slett at man har lyst, og det er ingen hindringer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

For min del har jeg akkurat like mye lyst på sex når jeg har mensen, så for oss er det ingen grunn til å vente til uka er over. Har ingenting å gjøre med at man er avhengig og ikke klarer seg uten. Men rett og slett at man har lyst, og det er ingen hindringer.

Har du lyst så værsågod, men stapp ikke noe oppi der først for det kan være farlig. Får du det ikke ut må du ha legetime etterpå. da får du bare tåle søl heller

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lyst så værsågod, men stapp ikke noe oppi der først for det kan være farlig. Får du det ikke ut må du ha legetime etterpå. da får du bare tåle søl heller

Nei, ikke vært innpå tanken engang. Finnes plenty andre måter å sikre minst mulig søl på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...