Gå til innhold

er det pos.?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest fast bruker

Jeg har akkurat tatt to clearblu tester og de viser begge en svak loddrett strek og en kraftigere vannrett strek..jeg lurer så fælt på hva resultatet er...er jeg gravid..selv om den loddrette streken er veldig svak?? både jeg og min mann kan se den loddrette streken, så den er jo der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Gratulerer, du er nok gravid!!!!

Når forventet du mens??

Kan jo ta en ny test om en dag eller to for å se om den har blitt klarere... hcg nivået vil jo stige om en er gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde akkurat samme, jeg gikk ned på apoteket og spurte og de sa at den var pos. men for og være sikker fikk jeg to nye (uten og betale) og de var pos. :-)

Lykke til og husk og hold oss her på kg underettet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fast bruker

tror dere det???TJOOOHOO...jeg skal ikke være for glad, jeg bør ta en ny test om noen dager...i morgen er det seks dager siden forventet mens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muslingen

Da jeg ble gravid var den loddrette streken veeeeldig svak. Lurte på om jeg innbilte meg at den var der. :ler: Men det var den, og nå har jeg en herlig tulle på 2 år.

GRATULERER! Og lykke til! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ble gravid var det også en veeeldig svak strek, men jeg tok med en urinprøve til legekontoret dagen etter og den var positiv. Da var jeg hele 6+1 :o

Så det kan nok se ut som at du er gravid. Gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testen viser bare kryss om du er positiv, styrken på strekene er helt uvesentlig. Den tester HCG-nivået i urinen din - og dette er et hormon som ikke eksisterer i kroppen din når du ikke er gravid. Du må jo gjerne ta flere tester, men kanskje helst ringe legen din og bestille første svangerskapsundersøkelse der. Han/hun tar jo også en kontrolltest av deg.

Gratulerer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER du skal bli mamma! :)

Sånn er ClearBlue-testene i begynnelsen av svangerskapet! Før kroppen din har rukket å produsere så mye hcg (som er det hormonet testen registrerer og indikerer med en blå stripe) vil testen være svak positiv. Som det står i pakningsvedlegget fordobles mengden hcg omtrent hver 3 dag, så ta en ny test om noen dager - da er du ikke i tvil lenger! :P

PS: bruk morgenurin, og gjerne fra en kopp. Ikke drikk vann før du tar testen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fast bruker

Tok to nye tester i dag, og det var en anelse strekere strek i dag på clearblue testen!Så nå er jeg ikke i tvil, men jeg tok også en new generation test og den var svakere igjen..men jeg skal bestille legetime over helgen , of da vil jeg ihvertfall få et skikkelig svar!! :-) Tuusen takk for alle svar, dere jenter er bare de beste å ha når det er noe en lurer på!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en liten spire i magen!

jeg hadde også et veldig svakt kryss- husker ikke hvilken strek som var svak- men..

Å her sitter jeg- ganske så sprekkeferdig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sann!

Det samme hendte meg på onsdag, tok tre tester(veldig unødvendig... :oops: )).Disse viste ganske svake streker. Gikk til legen dagen etterpå, og er altså gravid, 6 uker på veg!

Lykke til med legen, er ganske sikker på at der er en liten spire i magen di også!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER og velkommen etter :-) var akkuret det samme med meg....tok 2 tester hjemme....begge slo ut..men svakt...jeg var overlykkelig men torde ikke helt å tro det....dro til legen..og det stemte jeg skulle bli mamma igjen!!!!!!!!!!!!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...