Gå til innhold

Hvordan avslørte du ham?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Dere som har blitt bedratt, hvordan oppdaget du at han hadde vært utro?

Fortalte han det selv, uten at du ante noe på forhånd? Tok du dem på fersken? Eller fikk du vite det fra en tredje person? Var det "tekniske bevis" som avslørte ham, f.eks. en dametruse i bilen eller leppestift på skjortekragen? Eller fikk du mistanke pga. oppførselen hans og konfronterte ham?

Menn må naturligvis også gjerne svare, damer er ikke mindre utro enn menn...


Anonymous poster hash: d3e9f...b5c



Anonymous poster hash: d3e9f...b5c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Mann her. Jeg klarte ikke å gå rundt med det på min samvittighet. Så jeg fortalte det henne det...

Det var bare en ons etter en bytur.



Anonymous poster hash: 0d581...029
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, ble fortalt om det av ei venninne. Konfronterte ham med det, og han la alle kortene på bordet.

Anonymous poster hash: de6b4...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som kjæresten lå med bak min rygg kontaktet meg og fortalte det, jeg møtte henne og fikk hele sannheten servert, kreds til henne som turde å fortelle det til meg!! Deretter konfronterte jeg han med det, og han kunne ikke annet enn å innrømme det da..



Anonymous poster hash: 48769...910
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tok meg med på en etterlengtet ferie. En kveld tok han meg med på en veldig romantisk restaurant ved en strand. Alt var så romantisk og vakkert. Før desserten tok han meg i hånden og så lenge på meg mens han smilte. Så sa han: "jeg har tenkt på dette lenge.. Hver gang jeg ser dine vakre øyne... Jeg har vært utro mot deg... Mange ganger det siste året".

Det er drømmemannen sin, det!

Anonymous poster hash: 5dc6b...248

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Awzm me

Han tok meg med på en etterlengtet ferie. En kveld tok han meg med på en veldig romantisk restaurant ved en strand. Alt var så romantisk og vakkert. Før desserten tok han meg i hånden og så lenge på meg mens han smilte. Så sa han: "jeg har tenkt på dette lenge.. Hver gang jeg ser dine vakre øyne... Jeg har vært utro mot deg... Mange ganger det siste året".

Det er drømmemannen sin, det!

Anonymous poster hash: 5dc6b...248

:sjokkert::sjokkert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang; Jeg fikk klamydia og siden jeg ikke hadde hatt sex med noen andre, så var det ikke så vanskelig å forstå.

Andre gang: Fant det ut etter at forholdet var avsluttet. Han hadde innrømmet og ha overlappet i et par uker. Tilfeldigvis hadde jeg og den nye dama felles venninne og hun kunne bekrefte at det hadde pågått i flere måneder! Fant det ut ved en tilfeldighet. Han fikk en sms om at enten fortalte han det til henne eller så gjorde jeg det. Endte med at jeg sendte henne en melding og forklarte situasjonen. Hva som skjedde med dem vet jeg ikke, har ikke pratet med noen av dem etter det.



Anonymous poster hash: 7856c...f62
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storebror min ble bedratt over tid av sin eks, jeg avslørte henne, kom over henne kline med en fyr og snakke om hvor fint de hadde det forrige helg da hun "hadde vært på et seminar", så jeg tok opp alt på mobilen min, og overførte det til dataen min , inviterte henne og bror min ned til meg etter at ungene mine hadde sovnet og mannen min var på jobb. Der viste jeg alt på TV'en skal si det ble huskestue,!

Ingen sårer storebroren min uten konsekvenser!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...