Gå til innhold

Hotell i Gøteborg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi skal på helgetur til Gøteborg med en 1-åring, og trenger noen hotellanbefalinger. Er ikke noe særlig til leiligheter der, som jo hadde vært det greieste.

Anonymous poster hash: f3f48...524
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bodde på Quality Hotel 11 når vi var i Gøteborg i påsken. Et veldig fint og rimelig hotel! Reiste med vår 2-åring. Man kan ta båt for å komme dit, tar ca 20 minutter. Båten går direkte fra Nordstaden og omtrent utenfor hotelldøren.

Vi var veldig fornøyd med hotellet, men skulle jeg har reist igjen så ville jeg nok ha ligget på f.eks Scandic hotel Europa eller Crown. Ganske rimelige hoteller, dog dyrere enn det vi lå på, men de er midt i smørøyet og i gåavstand til det meste. For så vidt ligger det veldig mange fine hoteller rundt Nordstaden og sentralstasjoen, men er usikker på hvordan de ligger i pris.

Anonymous poster hash: bad87...f13
Skrevet

Jeg bodde på Grand Hotel Opera når jeg var der, det var et ganske bra hotell men det er ikke blandt de rimeligste. Det ligger også ganske nært togstasjonen.

Skrevet

Jeg har bodd på Gothia Towers, som er rett over veien for Liseberg. Veldig fint og nytt hotell med deilige rekesmørbrød i toppetasjen. :)

• Liker 1
Skrevet

Har bodd på både Radisson og First Hotel Avalon. ELSKET sistnevnte, men ingen av de to er spesielt rimelige.

Anonymous poster hash: ed689...e7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...