Gå til innhold

Scandic hotell, Gardermoen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du overnattet der? Var det bra? Noen som har tatt taxi derfra til Gardermoen, og husker hva de betalte?

Anonymous poster hash: 36247...8ad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du overnattet der? Var det bra? Noen som har tatt taxi derfra til Gardermoen, og husker hva de betalte?

Anonymous poster hash: 36247...8ad

Om det hjelper så har jeg ligget på gardermoen bed and breakfast, det var veldig koselig og fint, billig også. De kjører også til gardermoen og det koster en 60kr turen eller noe, ligger 5-10 min unna flyplassen.

Anonymous poster hash: 79e34...bd8

Skrevet

Ja, jeg har bodd på Scandic og syntes det var hyggelig. Ikke et av de beste hotellene der ute, men overhodet ikke et av de dårligste. Helt greit hotell, enkelt og greit.

Om det hjelper så har jeg ligget på gardermoen bed and breakfast, det var veldig koselig og fint, billig også. De kjører også til gardermoen og det koster en 60kr turen eller noe, ligger 5-10 min unna flyplassen.

Anonymous poster hash: 79e34...bd8

Helt uenig, utrolig kjipt sted spør du meg. Overhodet ikke koselig. Det koster forøvrig omtrent det samme uansett hotell man drar til ved Gardermoen, shuttlebussene går realtivt ofte. Unntaket er de hotellene som er i gåavstand fra Gardermoen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Så det var jo ganske dyrt med shuttlebussene, 70 kroner 1 vei, men er det samme pris uansett hvordan hotell man velger,rundt gardermoen? har tenkt på comfort hotellet selv.

Anonymous poster hash: 05bfb...c24
Skrevet

Så det var jo ganske dyrt med shuttlebussene, 70 kroner 1 vei, men er det samme pris uansett hvordan hotell man velger,rundt gardermoen? har tenkt på comfort hotellet selv.

Anonymous poster hash: 05bfb...c24

Ja, det er samme pris. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...