Gå til innhold

Blanda signaler

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Her snakker vi om øvelse for her kommer sperrene mine opp fordi at du er en ukjent person på nettet. Dette er hva jeg kanskje må øve på men jeg har sagt mer enn jeg ville gjort i virkeligheten... I virkeligheten ser jeg ned, holder munn og føler skam.

Anonymous poster hash: c1b34...665

Men en liten tanke, kan ikke venner være gode å åpne seg for heller? :) Jeg pleier ikke å åpne meg for folk før jeg vet jeg kan stole 100 % på den personen og har kjent den personen gaaanske lenge.

Satser på at dette med magefølelsen er lært til neste gang jeg treffer en mann. Men akkurat nå, håper jeg det blir en stund til. Må fokusere på meg selv. Trener du? Godt å få utløp av aggresjon/frustrasjon gjennom det :)

Endret av Ravn1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk ... Godt å høre at jeg ikke er alene !

Jeg tror jeg skal slutte. Neste mann som legger ann på meg skal jeg vise fingeren og be dra til helvete. Dette orker jeg ikke igjen .....

HELVETES MØKKAMANN !

Du er så flott, pen, og herlig, du kommer til å treffe den rette....

ååååååå fuck off! IDIOT

Jeg har så lyst til å skrike, men kan ikke nå..

Hm... her skulle jeg gjerne likt å hørt bakgrunnshistorien.. hvordan dere traff hverandre og hvorfor han er møkkamann bare fordi han ikke er interessert i deg..

• Liker 1
Skrevet

Jeg holder hode hevet, men inni koker det. Så det er ikke bare bare alltid. For meg er det viktig med en avslutning.Altså at vi snakker sammen, da holder jeg hode kaldt, selv om jeg holder på å klikke av sinne. Vil ikke tape ansikt. Holdt på en gang med en fyr som plutselig ut av det blå ikke tok kontakt. De situasjonene sårer mest. Hvordan var din avslutning nå? :)

Det jeg gjorde med han var at ,så dum jeg var, møtte han ett par ganger, før jeg innså at det ikke kom til å fungere. Jeg orker ikke å holde på med noen som gjør meg usikker. Nå er jeg en erfaring rikere, og håper ikke jeg faller i samme felle igjen. Så hvis han har såret deg, ikke ta han tilbake!

Nå kan vi kanskje finne noen som setter pris på oss? :) Hvor gammel er du ?

Men er det ikke en ærlig sak å være usikker på om man er rett for noen? Og når han har fått litt pause og funnet ut at du vekket noe i han likevell, er ikke det en fin ting??

Skrevet

Men er det ikke en ærlig sak å være usikker på om man er rett for noen? Og når han har fått litt pause og funnet ut at du vekket noe i han likevell, er ikke det en fin ting??

I mange tilfeller så er det sikkert en fin ting. Jeg tenkte selv det var tøft at han turde å si at han hadde dummet seg ut. Men hadde det bare vært hold i det han sa. Denne fyren er veldig vinglete og vanskelig å forholde seg til.Av og til virket han interessert og andre ganger ikke. Jeg fikk en veldig dårlig følelse på hele greia.

Skrevet

I mange tilfeller så er det sikkert en fin ting. Jeg tenkte selv det var tøft at han turde å si at han hadde dummet seg ut. Men hadde det bare vært hold i det han sa. Denne fyren er veldig vinglete og vanskelig å forholde seg til.Av og til virket han interessert og andre ganger ikke. Jeg fikk en veldig dårlig følelse på hele greia.

Ja og det er en ærlig sak. Jeg synes bare man skal slutte å kalle andre for idioter og drittsekker bare fordi de ikke har det helt bra med seg selv og kommer til skade for å såre andre menneskers følelser. Vi er bare mennesker og vi må selv ta ansvar for hvem vi forholder oss til.

Bra av deg å se ditt eget beste og ta avstand fra det hele da, det skal du ha :)

Skrevet

Ja og det er en ærlig sak. Jeg synes bare man skal slutte å kalle andre for idioter og drittsekker bare fordi de ikke har det helt bra med seg selv og kommer til skade for å såre andre menneskers følelser. Vi er bare mennesker og vi må selv ta ansvar for hvem vi forholder oss til.

Bra av deg å se ditt eget beste og ta avstand fra det hele da, det skal du ha :)

Det er jeg helt enig med deg i :) Jeg er en person som mener at vi er ansvarlig for egen lykke til en vis grad. Men det er helt menneskelig å reagere når en blir såret. Selvfølgelig vil en etterhvert innse at livet er bedre uten den idioten, og at en er glad for at man slipper å forholde seg til den personen. Vi kan ikke bli likt av alle, men det er sårt å bli avvist.

Skrevet

Hei.

Huff, TS. Jeg har også opplevd det du beskriver. Ubeskrivelig vondt og irriterende!

Håper det går bedre med deg etter hvert. :)

Skrevet

Hm... her skulle jeg gjerne likt å hørt bakgrunnshistorien.. hvordan dere traff hverandre og hvorfor han er møkkamann bare fordi han ikke er interessert i deg..

Møkkamann er han ikke. Han er en flott, herlig og blid gutt om jeg har blitt veldig glad i på åtte uker.

Har du aldri sagt noe når du har vært lei deg og følelsene har tatt overhånd? Det har skjedd her. Jeg fikk ikke tak i noen, datteren min lå og sov, og jeg trengte å hyle litt for å føle meg litt på jorden igjen.

Jeg har ikke tenkt til å legge ut hele historien her, men det var en sterk blanding av signaler som gjorde at det var vanskelig å vite. Jeg ble en person jeg ikke vil være. Jeg ville selvfølgelig ønske at ting var annerlefes, men det er det ikke. Jeg kan ikke endre det, men jeg kan gjøre det jeg mener er det beste for meg selvom det sugde på tirsdag. :)

Skrevet

Men en liten tanke, kan ikke venner være gode å åpne seg for heller? :) Jeg pleier ikke å åpne meg for folk før jeg vet jeg kan stole 100 % på den personen og har kjent den personen gaaanske lenge.

Satser på at dette med magefølelsen er lært til neste gang jeg treffer en mann. Men akkurat nå, håper jeg det blir en stund til. Må fokusere på meg selv. Trener du? Godt å få utløp av aggresjon/frustrasjon gjennom det :)

Øvelse øvelse øvelse :) Det er vel det. Jeg har låst meg litt i den at jeg ikke vil være litt bry :)

Nei. Jeg trener ikke, men med et lite barn er hver dag full av aktivitet ;) trener du? evt. hva trener du? :) syns du det fungerer? jeg har ikke muligheten til å trene på kvelden, da må jeg betale for en barnevakt på kvelden. Det har jeg ikke råd til.

Vi får krysse fingrene for at det blir ro for oss. :) Jeg trives godt alene selv. Jeg har alltid alene, og min største frykt er å ende opp i samme spor som foreldrene mine.

Skrevet

Hei.

Huff, TS. Jeg har også opplevd det du beskriver. Ubeskrivelig vondt og irriterende!

Håper det går bedre med deg etter hvert. :)

Går mye bedre i dag!

Savner han sinnsykt, men jaja. Ikke noe å gjøre med det :)

Takk! :klem:

Skrevet

Jenter som får kjærlighetssorg etter å ha blitt dumpa av playere er lite tiltrekkende.

Du betydde ingenting for han, hvorfor skal han bety noe for deg?

Anonymous poster hash: f67a3...49a

Haha, seriøst? Lite tiltrekkende, faktisk. Det har ikke gått opp for deg at følelser er følelser, uansett hvem man blir behandlet dårlig av?

Anonymous poster hash: d82b6...3a4

Skrevet

Møkkamann er han ikke. Han er en flott, herlig og blid gutt om jeg har blitt veldig glad i på åtte uker.

Har du aldri sagt noe når du har vært lei deg og følelsene har tatt overhånd? Det har skjedd her. Jeg fikk ikke tak i noen, datteren min lå og sov, og jeg trengte å hyle litt for å føle meg litt på jorden igjen.

Jeg har ikke tenkt til å legge ut hele historien her, men det var en sterk blanding av signaler som gjorde at det var vanskelig å vite. Jeg ble en person jeg ikke vil være. Jeg ville selvfølgelig ønske at ting var annerlefes, men det er det ikke. Jeg kan ikke endre det, men jeg kan gjøre det jeg mener er det beste for meg selvom det sugde på tirsdag. :)

Jo jeg har sagt sånne ting mange ganger jeg, men jeg har lært meg å tenke på en annen måte og akseptere følelsene til andre mennesker uten å bli bitter og sur og skape negative tanker om dem. Godt du ser ting litt anderledes i dag. Det er vondt å bli dumpa av noen man har blitt glad i, og du har lov til å være lei deg å skuffa.. men ønsk han lykke til videre og se på det som en mulighet til å finne en som vil sette like stor pris på deg som du satt på han. <3

Skrevet

Øvelse øvelse øvelse :) Det er vel det. Jeg har låst meg litt i den at jeg ikke vil være litt bry :)

Nei. Jeg trener ikke, men med et lite barn er hver dag full av aktivitet ;) trener du? evt. hva trener du? :) syns du det fungerer? jeg har ikke muligheten til å trene på kvelden, da må jeg betale for en barnevakt på kvelden. Det har jeg ikke råd til.

Vi får krysse fingrene for at det blir ro for oss. :) Jeg trives godt alene selv. Jeg har alltid alene, og min største frykt er å ende opp i samme spor som foreldrene mine.

Ser at trening kan bli utfordrende når du er alene med et barn. Ofte har dem jo barnepass på treningssentrene. Jeg trener en del, trening er blitt en hobby og i tillegg er det sosialt i og med at jeg gjør det med venninner. Hard trening er godt for kroppen, og siden jeg er alene har jeg masse tid til det, og trenger ikke å planlegge så mye før jeg drar på trening. Trener en del styrke og kondisjon, i form av styrkeprogram/kettlebells og jogging/sykling :)

Så bra at du trives alene, men det tror ikke jeg du kommer til å være resten av livet. Det handler vel i bunn og grunn om å finne noen en trives med og som setter pris på deg. Og som ikke får deg til å være usikker. Jeg for min del ser etter noen som gir meg energi, og ikke får meg til å føle usikker. Har sett mørk på det før, men satser på at den personen fins for meg også :)

Skrevet

Jo jeg har sagt sånne ting mange ganger jeg, men jeg har lært meg å tenke på en annen måte og akseptere følelsene til andre mennesker uten å bli bitter og sur og skape negative tanker om dem. Godt du ser ting litt anderledes i dag. Det er vondt å bli dumpa av noen man har blitt glad i, og du har lov til å være lei deg å skuffa.. men ønsk han lykke til videre og se på det som en mulighet til å finne en som vil sette like stor pris på deg som du satt på han. <3

Jeg ønsker egentlig ikke å treffe noen nå, men jeg håper jo jeg treffer noen en gang.

Jeg tror de fleste ser ting litt annerledes når de får litt avstand til ting, og fårroet seg ned. Jeg håper jeg kommer ditt en gang at jeg kan ha ett vennskap med han (avhengig at han tar meg tilbake som venn ;)), men det er snakk et stykke fram i tid. Vi får se. ;) Tiden uten gir meg tid til å tenke og reflektere over ting. Jeg klarer det uten at følelsene tvinger meg til å oppføre meg som en idiot. :) Vi er egentlig fryktelig forskjellige så det ville nok ikke funket uansett, kanskje, det blir jo selvfølgelig spekulasjoner

• Liker 1
Skrevet

Jeg ønsker egentlig ikke å treffe noen nå, men jeg håper jo jeg treffer noen en gang.

Jeg tror de fleste ser ting litt annerledes når de får litt avstand til ting, og fårroet seg ned. Jeg håper jeg kommer ditt en gang at jeg kan ha ett vennskap med han (avhengig at han tar meg tilbake som venn ;)), men det er snakk et stykke fram i tid. Vi får se. ;) Tiden uten gir meg tid til å tenke og reflektere over ting. Jeg klarer det uten at følelsene tvinger meg til å oppføre meg som en idiot. :) Vi er egentlig fryktelig forskjellige så det ville nok ikke funket uansett, kanskje, det blir jo selvfølgelig spekulasjoner

Synes dette høres veldig bra ut jeg :)

Skrevet

Du trener en del, med andre ord. Selv tror jeg at jeg aldri har vært innenfor døren på et treningsstudio. Det har blitt en del gåing i hverdagen. Jeg prøvde å.snike inn litt i dag fordi at jeg har ikke min aktive jobb lengre. Du trenee mye skjønner jeg :) og det hørtes jo deilig ut.

Jeg ser alltid litt mørkt på det. Jeg er jenta som blir sjekka opp men som ingen vil ta med hjem. ;)

Skrevet

Haha, seriøst? Lite tiltrekkende, faktisk. Det har ikke gått opp for deg at følelser er følelser, uansett hvem man blir behandlet dårlig av?

Anonymous poster hash: d82b6...3a4

Javisst er jeg seriøs :) lite tiltrekkende var vel kanskje ikke det rette ordet å bruke men :P

Men ja, jenter som blir lurt av playere har jeg liten respekt ovenfor.

Skrevet

Men det bør vel nevnes at jeg liten respekt for de fleste mennesker generelt :)

Så ingen grunn til å høre på meg

Skrevet

Synes dette høres veldig bra ut jeg :)

Men jeg vet ikke om jeg tørr å foreslå ett vennskap. Jeg er redd han vil avvise meg igjen.

Skrevet

Men jeg vet ikke om jeg tørr å foreslå ett vennskap. Jeg er redd han vil avvise meg igjen.

Jeg tror ikke du skal foreslå det heller.. gjør det du kan for å bli skikkelig ferdig og ha gode følelser og så får du se hva han gjør etterhvert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...