Gå til innhold

Blanda signaler

Anbefalte innlegg

Skrevet

FAEN TA DEM!!!

Ikke oppfør deg som du er så jævla betatt når du ikke er interessert for fem flate øre. Hva er poenget? Smøre eget jævla ego? Jeg har lyst til å hyle til han om hvor vondt dette gjør.....

FAEN som dette svir i hele kroppen min!!

(Måtte bare få det ut - takk!) Kanskje jeg klarer å sove nå....

Anonymous poster hash: c1b34...665

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, har det på samme måte så du skal vite at du ikke er alene :)

Anonymous poster hash: 7fbdc...b64
  • Liker 1
Skrevet

Takk ... Godt å høre at jeg ikke er alene !

Jeg tror jeg skal slutte. Neste mann som legger ann på meg skal jeg vise fingeren og be dra til helvete. Dette orker jeg ikke igjen .....

HELVETES MØKKAMANN !

Du er så flott, pen, og herlig, du kommer til å treffe den rette....

ååååååå fuck off! IDIOT

Jeg har så lyst til å skrike, men kan ikke nå..

Skrevet

Sender du/dere ut klare signaler selv da?

Anonymous poster hash: e8a45...af3

• Liker 2
Skrevet

Sender du/dere ut klare signaler selv da?Anonymous poster hash: e8a45...af3

Jeg har tidligere sagt det rett ut at jeg er betatt, og liker han godt. Dette samsvarte med signalene mine! :)

Skrevet

Vet hvordan du har det. Var i samme situasjon for ikke så lenge siden. Jævla kjipt, men gå videre med hode hevet :) Har selv vurdert å holde meg vekke fra mannfolk..haha.. har det jo helt greit alene ;)

Skrevet

Vet hvordan du har det. Var i samme situasjon for ikke så lenge siden. Jævla kjipt, men gå videre med hode hevet :) Har selv vurdert å holde meg vekke fra mannfolk..haha.. har det jo helt greit alene ;)

Jeg er ikke alene jeg :) Jeg har ett barn som jeg bor sammen med!

Men vi har det helt greit alene :)

Jeg har gått vekk med hodet hevet, og skal ikke snu meg tilbake.

Kan jeg spørre hvordan det var mellom dere? Hva gjorde dere? Og hva slags signaler fikk du?

Skrevet

Hilsen TS!

Skrevet

Jeg er ikke alene jeg :) Jeg har ett barn som jeg bor sammen med!

Men vi har det helt greit alene :)

Jeg har gått vekk med hodet hevet, og skal ikke snu meg tilbake.

Kan jeg spørre hvordan det var mellom dere? Hva gjorde dere? Og hva slags signaler fikk du?

Bra :) Vi møtes gjennom felles venner. Hadde det ganske greit i lag, han var veldig på og virket veldig interessert hele tiden. Eneste jeg kan ta han på var at han ikke var så aktiv på meldingsfronten. Vi møtes vel to-tre ganger i uken i ca. tre måneder.Jeg hilste på venner, ble med på hytteturer med vennene hans osv. Og jeg ble veldig glad i han.

Så var det en kveld, jeg syntes han oppførte seg merkelig, og hadde i grunnen gjort det i en uke. Så jeg spurte han rett og slett hva greia var. Fikk bomba at han ikke visste om han hadde følelser for meg osv. Og at han ville avslutte hele greia. Han var på jakt etter den store kjærligheten og det var ikke meg. Ble overrasket, men på en annen side er jeg nå glad for at han sa det som det var, og ikke ga meg "the silent treatment"(den er ond).

Etter den dagen ga jeg ikke noe oppmerksomhet til han, skrev ikke meldinger og sa bare hei når jeg traff han på byen. Selv om hele kroppen min ville ta kontakt, gjorde jeg det ikke. Hvorfor skulle jeg det?Jeg latet som det var OK, og tok tiden til hjelp.Gikk med hode hevet. Varte heldigvis ikke lenge den "kjærlighetssorgen".

Det hører til historien da at han etter noen uker hadde forstått at han hadde følelser for meg og hadde dummet seg ut...Kanskje jeg var den store kjærligheten allikevel?haha

• Liker 1
Skrevet

Wow. For en forferdelig behandling... :(

Men du var veldig sterk :) som klarte å holde hodet hevet!

Om han innrømmet følelsene, hva gjorde du med det? Jeg kommer nok ikke til å ta han tilbake om han sier at han angrer.... Det er bare synd for det er ikke ofte jeg klikker så godt med noen :(

TS

Skrevet

Wow. For en forferdelig behandling... :(

Men du var veldig sterk :) som klarte å holde hodet hevet!

Om han innrømmet følelsene, hva gjorde du med det? Jeg kommer nok ikke til å ta han tilbake om han sier at han angrer.... Det er bare synd for det er ikke ofte jeg klikker så godt med noen :(

TS

Jeg holder hode hevet, men inni koker det. Så det er ikke bare bare alltid. For meg er det viktig med en avslutning.Altså at vi snakker sammen, da holder jeg hode kaldt, selv om jeg holder på å klikke av sinne. Vil ikke tape ansikt. Holdt på en gang med en fyr som plutselig ut av det blå ikke tok kontakt. De situasjonene sårer mest. Hvordan var din avslutning nå? :)

Det jeg gjorde med han var at ,så dum jeg var, møtte han ett par ganger, før jeg innså at det ikke kom til å fungere. Jeg orker ikke å holde på med noen som gjør meg usikker. Nå er jeg en erfaring rikere, og håper ikke jeg faller i samme felle igjen. Så hvis han har såret deg, ikke ta han tilbake!

Nå kan vi kanskje finne noen som setter pris på oss? :) Hvor gammel er du ?

Skrevet

Jenter som får kjærlighetssorg etter å ha blitt dumpa av playere er lite tiltrekkende.

Du betydde ingenting for han, hvorfor skal han bety noe for deg?

Anonymous poster hash: f67a3...49a
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har også ønsket å gå ut med hodet hevet. Det mener jeg at jeg har gjort. Jeg tok kontakt på grunn av de blanda signalene. Han sa bare at han ikke var interessert i meg. Han behandlet meg som vi var kjærester så sånn sett var det veldig surt for jeg kjente at jeg følte mye, men det handler om at jeg følte at vi klikka så godt syns jeg. Det er trist, men ja.

Jeg har bare sagt dette til bestevenninna mi. Vi har flere bekjente. De har sittet og snakket om at han kom til å såre meg, og at det bekymret dem veldig. De vet ikke at jeg vet, og det er litt vondt å tenke på. :(

Du er tøff som turte å møte han etterpå. Det hadde ikke jeg gjort for jeg blir så langsur på sånt... :( men skjønner godt at du ikke ønsket å fortsette på det der. Vi er en erfaring rikere. Du sier det der ;) Jeg har ikke hørt noe fra han ennå så det får så være. Jeg må innrømme at jeg føler meg letta, det gjør meg egentlig godt :) For da slipper jeg alt det medfører og kan heller fokusere på det som er viktig! Jeg prøver å holde meg opptatt så jeg slipper og tenke så mye på det.

Jeg er ett sted i 20 årene, tidlig 20 årene. Hva med deg?

Skrevet

Hilsen TS! :)

Skrevet

Det er din mening. Vi har nok alle en vond opplevelse å komme med, dessverre. Dette er min, og det gjør vondt med en sånn opplevelse. Det er bare sånn med den saken. Jeg ville ikke kalt hanmen player bare fordi jeg har en dårlig opplevelse med han. Jeg var vel ikke jenta for han, og det kan jeg respektere selvom det er vondt. Og, ja, jeg hadde lyst til å skrike til han, men det betyr ikke at jeg kommer til å gjøre det.

Om jeg ikke betydde noe for han, det vet vi ikke. Han var ikke interessert i meg som en kjæreste, men det bwtyr ikke at jeg var ubetydelig.

Og, om det skulle være ubetydelig så betyr det ikke at han er ubetydelig for meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også ønsket å gå ut med hodet hevet. Det mener jeg at jeg har gjort. Jeg tok kontakt på grunn av de blanda signalene. Han sa bare at han ikke var interessert i meg. Han behandlet meg som vi var kjærester så sånn sett var det veldig surt for jeg kjente at jeg følte mye, men det handler om at jeg følte at vi klikka så godt syns jeg. Det er trist, men ja.

Jeg har bare sagt dette til bestevenninna mi. Vi har flere bekjente. De har sittet og snakket om at han kom til å såre meg, og at det bekymret dem veldig. De vet ikke at jeg vet, og det er litt vondt å tenke på. :(

Du er tøff som turte å møte han etterpå. Det hadde ikke jeg gjort for jeg blir så langsur på sånt... :( men skjønner godt at du ikke ønsket å fortsette på det der. Vi er en erfaring rikere. Du sier det der ;) Jeg har ikke hørt noe fra han ennå så det får så være. Jeg må innrømme at jeg føler meg letta, det gjør meg egentlig godt :) For da slipper jeg alt det medfører og kan heller fokusere på det som er viktig! Jeg prøver å holde meg opptatt så jeg slipper og tenke så mye på det.

Jeg er ett sted i 20 årene, tidlig 20 årene. Hva med deg?

Så bra at du føler det. Er ikke vits å klikke i vinkel på han. Da sitter han bare med tanken "Shit, bra jeg dumpa henne". Men selvfølgelig, noen ganger så må man få ut frustrasjonen. Jeg har selv gjort det en gang. Aldri mer. Da får heller venninne mine høre det.. ;)

Jeg ble selv letta når jeg fant ut at jeg ikke var interessert, for hele fyren fikk meg til å føle meg usikker. Jeg hadde vel et håp om at ting den andre gangen skulle være annerledes, men det var det ikke.Dessuten er det deilig å slippe å overanalysere..Nå kan du bruke tiden på deg selv, og finne ut hva DU egentlig vil ha :) Hvis han svarer deg, så er det enklere å bare gi kort svar og ikke spørre hvorfor/hvordan. Bare la det ligge. Senere i tid vil det føles bedre, snakker av egen erfaring :)

Godt at du holder deg opptatt. Skjønner at ting er vanskelig nå, men du skal se at ting blir bedre :) Dessuten er venninner gode å snakke med :)

Selv er jeg i midten av 20 årene :)

Skrevet

Det jeg har lært er at jeg må ikke vise at jeg duger, men at han må vise at han duger for meg. Jeg er en jente med mye bagasje, og vil ha en som liker hele meg, ikke bare det som jeg viser offentlig. Jeg har ikke vært sammen med mange så alt dette er veldig forvirrende.

Jeg avviste han først fordi det var ikke tiden for meg, og jeg hadde egentlig ikke lyst på en kjæreste. Det gikk jo dårlig, men neste gang skal jeg passe bedre på! Veldig glad for at vi ikke hadde sex :) Det hadde nok føltes som ett stort nederlag.

Angående frustrasjon.. Du prøvde det en gang. Hva tenkte du i ettertid? Hvordan føltes det?

Jeg er veldig fan av å gjøre det som føles naturlig for meg uten å tenke så mye på det, med unntak fra følelsesmessig sammenbrudd. Her ble sittende, undrende og tenkende. Det er ikke noe for meg.

Jeg venter ikke å høre noe fra han ;) Jeg kuttet han ut og da mener jeg fra alt :) men det føles som sagt som en lettelse... :)

Skrevet

Det jeg har lært er at jeg må ikke vise at jeg duger, men at han må vise at han duger for meg. Jeg er en jente med mye bagasje, og vil ha en som liker hele meg, ikke bare det som jeg viser offentlig. Jeg har ikke vært sammen med mange så alt dette er veldig forvirrende.

Jeg avviste han først fordi det var ikke tiden for meg, og jeg hadde egentlig ikke lyst på en kjæreste. Det gikk jo dårlig, men neste gang skal jeg passe bedre på! Veldig glad for at vi ikke hadde sex :) Det hadde nok føltes som ett stort nederlag.

Angående frustrasjon.. Du prøvde det en gang. Hva tenkte du i ettertid? Hvordan føltes det?

Jeg er veldig fan av å gjøre det som føles naturlig for meg uten å tenke så mye på det, med unntak fra følelsesmessig sammenbrudd. Her ble sittende, undrende og tenkende. Det er ikke noe for meg.

Jeg venter ikke å høre noe fra han ;) Jeg kuttet han ut og da mener jeg fra alt :) men det føles som sagt som en lettelse... :)

Det er ofte slik, og jeg gjør det selv. Vi vil kanskje fremstille oss på en god måte for å få han til å like oss. Men etterhvert innser man at en må tenke på hva JEG vil ha og trenger i en mann, og ikke minst følge magefølelsen. Magefølelsen har jeg vært dårlig å følge. Lærepenge der :)

Frustrasjonen min gikk ut over eksen min, jeg ble så skuffet og såret av han at jeg klarte ikke å holde det tilbake. Etter seks år sammen, så ble det bare sånt, og jeg innså at løpet var kjørt. I ettertid skjems jeg litt, men på en annen måte så var det min måte å avslutte det på. Jeg måtte få ut frustrasjonen min og fortelle han det sviket jeg satt igjen med. Men, det er forskjell på når du bryter med din bestevenn og samboer gjennom seks år, og en du har kjent i f.eks tre måneder, isåfall for min del. Sviket sitter ikke så langt inne.

Hvilken bagasje er det du har? Jeg tror de fleste mennesker har det på en eller annen måte. Jeg har også det.

Skrevet

Det er ofte slik, og jeg gjør det selv. Vi vil kanskje fremstille oss på en god måte for å få han til å like oss. Men etterhvert innser man at en må tenke på hva JEG vil ha og trenger i en mann, og ikke minst følge magefølelsen. Magefølelsen har jeg vært dårlig å følge. Lærepenge der :)

Jeg fremstiller meg annerledes for alle... Når jeg var yngre så gikk jeg på skolen med et smil, og latet som ingenting selvom jeg gjennomgikk et følelsesmessig kaos. Jeg har litt problemer med å slippe folk inn for jeg er vant med å late som ingenting. Det er sånn jeg har blitt, men jeg øver meg nå på å la folk komme under på huden på meg. Det er ikke så enkelt!

Det er kanskje derfor det er litt sårt... Ikke at jeg var hodestupsforelska, men jeg åpnet meg og slappet av sånn med han. :) Det var så deilig å være nær han, og kjenne han inntil meg. Nå er jeg redd for at han skal si noe videre, men jeg prøver og svelge det...

Frustrasjonen min gikk ut over eksen min, jeg ble så skuffet og såret av han at jeg klarte ikke å holde det tilbake. Etter seks år sammen, så ble det bare sånt, og jeg innså at løpet var kjørt. I ettertid skjems jeg litt, men på en annen måte så var det min måte å avslutte det på. Jeg måtte få ut frustrasjonen min og fortelle han det sviket jeg satt igjen med. Men, det er forskjell på når du bryter med din bestevenn og samboer gjennom seks år, og en du har kjent i f.eks tre måneder, isåfall for min del. Sviket sitter ikke så langt inne.

Jeg er helt enig med deg i det du sier. Det er stor forskjell.... og når man har vært kjærestervså lenge så tenker jeg egentlig at det er greit å si det.

Hvilken bagasje er det du har? Jeg tror de fleste mennesker har det på en eller annen måte. Jeg har også det.

Her snakker vi om øvelse for her kommer sperrene mine opp fordi at du er en ukjent person på nettet. Dette er hva jeg kanskje må øve på men jeg har sagt mer enn jeg ville gjort i virkeligheten... I virkeligheten ser jeg ned, holder munn og føler skam.

Skrevet

PS. Magefølelsen har jeg også vært dårlig til å følge, men har nå lovt meg å bli bedre. :) Lærepenge lært her, å ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...