Gå til innhold

Kviser, hjeeelp


Gjest diingo

Anbefalte innlegg

Jeg er så lei kviser nå! Blir ikke kvitt dem

Har nylig begynt på skinoren, men føler ikke den virker..

Min mor hadde hormonelle kviser, og når jeg tenker over det får jeg kviser i perioder jeg er stresset.

Så er det noen som har erfaring med kvisekremmer/piller som hjelper når kviser skyldes det hormonelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen føler p-piller fungerer, tetracycliner (fungerer vel best mens du går på dem), penslingskur, produkter med glykosyre i..

Har selv hormonelle kviser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen føler p-piller fungerer, tetracycliner (fungerer vel best mens du går på dem), penslingskur, produkter med glykosyre i..

Har selv hormonelle kviser :)

Min mor sa antibiotika kur virker for henne (vet ikke om det er det samme som penselin), men følte du at den virket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er antibiotika som heter tetracycliner :)

Det fungerte veldig bra mens jeg gikk på det (I 3mnd), også holdt resultatet opp til 4mnd etter endt kur.
Men etter det er problemet tilbake igjen.

Så ikke veldig langvarig nei :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er antibiotika som heter tetracycliner :)

Det fungerte veldig bra mens jeg gikk på det (I 3mnd), også holdt resultatet opp til 4mnd etter endt kur.

Men etter det er problemet tilbake igjen.

Så ikke veldig langvarig nei :(

Hmmm, :/ har du funnet noe annet som hjelper da? Eller er du forsatt daglig plaget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på med penslingskur, det er bedret seg i hvertfall, men vet ikke om det vil holde. så det får jeg funnet ut :)

Jeg er av typen som har brukt for mye penger på hudpleie som ikke fungerer for meg.
Det er alltid surt.

Men jeg mins at legen gav meg resept på en eller annen krem.. den fikk bort de hormonelle også!

Husker dog ikke hva den het da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holder på med penslingskur, det er bedret seg i hvertfall, men vet ikke om det vil holde. så det får jeg funnet ut :)

Jeg er av typen som har brukt for mye penger på hudpleie som ikke fungerer for meg.

Det er alltid surt.

Men jeg mins at legen gav meg resept på en eller annen krem.. den fikk bort de hormonelle også!

Husker dog ikke hva den het da :fnise:

hehe, jeg holder på med skinoren nå som sagt, men vil ikke si det hjelper... har brukt mye penger jeg å... nesten prøvd alt reseptfritt på apoteket, dette er den første reseptbelagte jeg prøver... men er surt om penselin bare funker litt av gangen.. kan ikke leve på det heller.. hehe, da må jeg i såfall bli 100% avholds å slutte på p-piller regner jeg med (man må ihvertfall det med antibiotika, tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv EpiDuo eller Differin. De er mer effektive enn de man kjøper reseptfritt.

Prøv også å eliminer sukker, hvetemel og melk fra dietten.



Anonymous poster hash: 90e81...64f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller kjøp ordentlige produkter. (ikke fra apotek)

Dermalogica, Md formulations, decleor eller slikt?
kan mange ganger fungere, men det koster å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...