AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 nå er det mye slikt som er ute og går, og jeg begynner å frykte at jeg har blitt smittet, siden jeg kjenner hodepine og en "tung" følelse i hodet. passer fryktelig dårlig å bli syk nå, siden jeg skal ut på reisefot til helgen. dersom jeg har blitt syk, hva jeg kan jeg gjøre for å bli fortere frisk? noe spesielt jeg kan gjøre for å "forebygge" før jeg evt blir syk? Anonymous poster hash: 82896...d21
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Det eneste du kan gjøre er å ta det med ro, unngå stress og sove så mye du kan. Da gir du kroppen fred til å bekjempe infeksjonen. Anonymous poster hash: 9230d...c1b 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #3 Skrevet 2. oktober 2013 Som over. Sov, ta det helt med ro, unngå masse folk, ta vitamintilskudd, spesielt c-vitamin, få i deg masse væske og mye frukt og grønt. Ha god munnhygiene. Dette hjelper på meg hver gang Ps: Prøv å holde deg unna paracet etc. Da vil du føle deg bedre enn du er, presse deg og ende opp enda dårligere.Anonymous poster hash: 4a51a...c09
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Som over. Sov, ta det helt med ro, unngå masse folk, ta vitamintilskudd, spesielt c-vitamin, få i deg masse væske og mye frukt og grønt. Ha god munnhygiene. Dette hjelper på meg hver gang Ps: Prøv å holde deg unna paracet etc. Da vil du føle deg bedre enn du er, presse deg og ende opp enda dårligere.Anonymous poster hash: 4a51a...c09 C-vitamin hjelper ikke en dritt når man først har blitt syk. Det kan kun ha forebyggende effekt. Hvorfor påstår du at man må holde seg unna Paracet? Anonymous poster hash: 3c130...945
Sillicious Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Ibux & paracet så fort du kjenner symptomer, det hjelper meg hver gang! :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå