AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg har gått på p-pillen Diane i 9 måneder pga kviseproblemer. Kuren er nå over og jeg skal nå slutte på dem. Jeg stoppet noen dager siden og har fortsatt ikke fått mensen. Lest at det tar for mange flere måneder før de får den igjen. Det jeg lurer på, er når jeg kan begynne med andre p-piller eller p-plaster igjen? Og er jeg trygg til å ha sex fortsatt? 4 Dager fra siste p-pille!. Anonymous poster hash: 09175...d6c
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Ingen som vet? Anonymous poster hash: 09175...d6c
Athene Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Du er ikke trygg med mindre du starter på ny pille dagen etter at du tok siste pille. Dersom du begynner på et nytt merke nå må du bruke tilleggsprevansjon i en uke. Du kan begynne på ny hormonprevansjon så snart du føler for det, men her regner jeg med at legen veileder deg. Mens kan du få når som helst, det er ingen regel om at det tar noen måneder. Og eggløsning kan også skje når som helst og kommer før mens, det er derfor man ikke er beskyttet selv om man ikke har fått blødning ennå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå