Gå til innhold

Affære med en eldre mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Såh, det har seg slik som tittelen selv sier seg at jeg har en affære med en mann som nettopp fylte 40 år, og selv om mange ikke har sans for dette er det noe jeg elsker(er selv18 år) Han er jo da litt mer erfaren en det jeg er, men han tar allikevel veldig mye hensyn til meg og respekterer det. Han er da en tysk kar og vi snakker kun på tysk da jeg selv snakker flytende tysk. Jeg er litt uopfinnsom når det kommer til litt pirrende meldinger og lurer bestandig på hva jeg skal skrive når vi tekster, lurer på om dere har noen ideer og tips å komme med?? 😁 han kan litt norsk men ikke så mye, så om jeg skriver på norsk og han må oversette det hadde det vært litt morsomt, særlig om det at noe sexy. Jeg har det utrolig gøy med denne mannen og har til nå ikke følt et snev av Å bli brukt, vi snakker sammen hver eneste dag og har det bare aller tiders med han. Han er fisker så om dere har noen tips til kor jeg kan skrive om det tema så er det bare å skrive ut.

Er takknemlig for alle saklige svar! :-D

Anonymous poster hash: 9b447...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 år, tysk og fisker...........................nei, sorry - har ingen saklige svar!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thai clinch

" I kveld skal jeg gi deg hall som du aldri før har fått" Den passer egentlig på nordnorsk dialekt, men det kan jeg ikke skrive. Vet du ikke hva hall er, får du google det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" I kveld skal jeg gi deg hall som du aldri før har fått" Den passer egentlig på nordnorsk dialekt, men det kan jeg ikke skrive. Vet du ikke hva hall er, får du google det.

Det heter "haill".

I tillegg til vanlig haill har du

  • bakhaill (er ikke det du tror det er, bakhaill er haill i etterkant av god fangst)
  • brunhaill (som er det du tror det er)
  • rødhaill
  • sjølhaill, også kjent som handhaill. NB! "feilhanda" skal brukes (kjeivhainnshaill)
  • kjøpehaill
  • plikthaill
  • sympatihaill
  • tvangshaill

Til bjørnejakt sies sauhaill å være effektivt.

Husk at vask opphever haill.

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Thai clinch

Det heter "haill".

I tillegg til vanlig haill har du

  • bakhaill (er ikke det du tror det er, bakhaill er haill i etterkant av god fangst)
  • brunhaill (som er det du tror det er)
  • rødhaill
  • sjølhaill, også kjent som handhaill. NB! "feilhanda" skal brukes (kjeivhainnshaill)
  • kjøpehaill
  • plikthaill
  • sympatihaill
  • tvangshaill

Til bjørnejakt sies sauhaill å være effektivt.

Husk at vask opphever haill.

:laugh:

Takk, for en kort innføring :laugh: Mye av haill jeg ikke visste. Men det jeg vet, er at blodfersk haill er ikke sååå bra egentlig :fnise:

Endret av Thai clinch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ich will dein Schwanz und deine Eier lecken.

Anonymous poster hash: 7546d...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bist Du ein schnellspritzer?

Nettopp fylt 40 og stemplet som "eldre mann"........ :natti: andre bør svare mer her kjenner jeg.

Hilsen dinosauren, rynketrollet, pensjonisten

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest åffårno

Nå må dere snurte mannfolk her få litt selvinnsikt - dama er ikke engang russ. Selvsagt er dere 40 åringer gamle grånisser - eller som problemstillingen legger opp til - eldre, i relativ forstand, for henne.

Dama(jeg mener jenta) gjør jo fortsatt lekser og fikk sin første menstruasjon for kanskje 4 år siden eller noe.

Kom an. You`re muuuch older ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere snurte mannfolk her få litt selvinnsikt - dama er ikke engang russ. Selvsagt er dere 40 åringer gamle grånisser - eller som problemstillingen legger opp til - eldre, i relativ forstand, for henne.

Dama(jeg mener jenta) gjør jo fortsatt lekser og fikk sin første menstruasjon for kanskje 4 år siden eller noe.

Kom an. You`re muuuch older ;)

Selvinnsikt...............pfffftt :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest åffårno

Selvinnsikt...............pfffftt :jolie:

La meg illustrere selvinnsikt på aldersforskjell(mannsperspektiv):

18åring: Du er superfornøyd for å endelig komme inn på de kjipeste utestedene i byen, der hvor politiet er døgnet rundt og natteravner stadig kommer innom for å sjekke. Endelig slipper du bli tvangkjørt hjem i taxi til foreldre fordi du snek deg inn på byen.

Nachspiel er dødskult, og hele ukas samtaletema i kantina. Du angrer på 4dagers fyllekula, fordi du jo har tentamen. Men det går greit, for fyllesjuke varer stort sett i 3 timer maks likevel.

Du bor fortsatt hjemme hos mor og/eller far, og har aldri betalt ei regning i ditt liv. Du gleder deg dritmye til russetiden, og håper du får ha sex med noen i et telt på Tryvann. Du drømmer om å få skikkelig skjeggvekst og hår på brystet så du endelig kan virke litt mandig og voksen.

Du gleder deg til å flytte hjemmefra, for da kan du endelig ha sex der du bor uten å bli fersket av mor eller lillesøstera som sladrer til mor.

40åring: Du hater å gå på byen på lørdager, og synes det er ufattelig plagsomt når det ikke er sitteplasser - men det skjer aldri, for allerede for 15 år siden begynte du og vennene og gå ut på en torsdag kl 20 istedet - da hører du jo hva folk sier, og dere får sitteplass. Klokka 23 vil du egentlig hjem, for da synes du det blir for mange ungdommer der(det er tross alt fadderuke på Blindern).

Når du venter på trikken/tbanen/bussen hjem på natta står du ved siden av en gjeng 18åringer, og du legger merke til 2 ting: de går ufattelig upraktisk kledd til å være 10 minusgrader(hvem går liksom uten ull midt på vinteren), og du skjønner ikke en dritt av hva de sier til hverandre da alt består av uttrykk du aldri har hørt før.

Du er dritlei av å barbere skjegg, som forøvrig har begynt å endre litt farge for lenge siden.

Du og kameratene dine har sluttet å kjøpe kondomer, samtaletema nå vedrørende prevensjon handler heller om sterilisering da man jo har fått alle barna man vil ha.

Sex med noen i et telt på Tryvann høres mer ut som et mareritt enn en drøm.

*and that`s just some of the differences* ;) See? For meg er de der to ikke helt kompatible, men hey - om 18åringen og fisketyskeren har det greit, så åkkei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg illustrere selvinnsikt på aldersforskjell(mannsperspektiv):

18åring: Du er superfornøyd for å endelig komme inn på de kjipeste utestedene i byen, der hvor politiet er døgnet rundt og natteravner stadig kommer innom for å sjekke. Endelig slipper du bli tvangkjørt hjem i taxi til foreldre fordi du snek deg inn på byen.

Nachspiel er dødskult, og hele ukas samtaletema i kantina. Du angrer på 4dagers fyllekula, fordi du jo har tentamen. Men det går greit, for fyllesjuke varer stort sett i 3 timer maks likevel.

Du bor fortsatt hjemme hos mor og/eller far, og har aldri betalt ei regning i ditt liv. Du gleder deg dritmye til russetiden, og håper du får ha sex med noen i et telt på Tryvann. Du drømmer om å få skikkelig skjeggvekst og hår på brystet så du endelig kan virke litt mandig og voksen.

Du gleder deg til å flytte hjemmefra, for da kan du endelig ha sex der du bor uten å bli fersket av mor eller lillesøstera som sladrer til mor.

40åring: Du hater å gå på byen på lørdager, og synes det er ufattelig plagsomt når det ikke er sitteplasser - men det skjer aldri, for allerede for 15 år siden begynte du og vennene og gå ut på en torsdag kl 20 istedet - da hører du jo hva folk sier, og dere får sitteplass. Klokka 23 vil du egentlig hjem, for da synes du det blir for mange ungdommer der(det er tross alt fadderuke på Blindern).

Når du venter på trikken/tbanen/bussen hjem på natta står du ved siden av en gjeng 18åringer, og du legger merke til 2 ting: de går ufattelig upraktisk kledd til å være 10 minusgrader(hvem går liksom uten ull midt på vinteren), og du skjønner ikke en dritt av hva de sier til hverandre da alt består av uttrykk du aldri har hørt før.

Du er dritlei av å barbere skjegg, som forøvrig har begynt å endre litt farge for lenge siden.

Du og kameratene dine har sluttet å kjøpe kondomer, samtaletema nå vedrørende prevensjon handler heller om sterilisering da man jo har fått alle barna man vil ha.

Sex med noen i et telt på Tryvann høres mer ut som et mareritt enn en drøm.

*and that`s just some of the differences* ;) See? For meg er de der to ikke helt kompatible, men hey - om 18åringen og fisketyskeren har det greit, så åkkei.

haha. Morsom skildring.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg illustrere selvinnsikt på aldersforskjell(mannsperspektiv):

18åring: Du er superfornøyd for å endelig komme inn på de kjipeste utestedene i byen, der hvor politiet er døgnet rundt og natteravner stadig kommer innom for å sjekke. Endelig slipper du bli tvangkjørt hjem i taxi til foreldre fordi du snek deg inn på byen.

Nachspiel er dødskult, og hele ukas samtaletema i kantina. Du angrer på 4dagers fyllekula, fordi du jo har tentamen. Men det går greit, for fyllesjuke varer stort sett i 3 timer maks likevel.

Du bor fortsatt hjemme hos mor og/eller far, og har aldri betalt ei regning i ditt liv. Du gleder deg dritmye til russetiden, og håper du får ha sex med noen i et telt på Tryvann. Du drømmer om å få skikkelig skjeggvekst og hår på brystet så du endelig kan virke litt mandig og voksen.

Du gleder deg til å flytte hjemmefra, for da kan du endelig ha sex der du bor uten å bli fersket av mor eller lillesøstera som sladrer til mor.

40åring: Du hater å gå på byen på lørdager, og synes det er ufattelig plagsomt når det ikke er sitteplasser - men det skjer aldri, for allerede for 15 år siden begynte du og vennene og gå ut på en torsdag kl 20 istedet - da hører du jo hva folk sier, og dere får sitteplass. Klokka 23 vil du egentlig hjem, for da synes du det blir for mange ungdommer der(det er tross alt fadderuke på Blindern).

Når du venter på trikken/tbanen/bussen hjem på natta står du ved siden av en gjeng 18åringer, og du legger merke til 2 ting: de går ufattelig upraktisk kledd til å være 10 minusgrader(hvem går liksom uten ull midt på vinteren), og du skjønner ikke en dritt av hva de sier til hverandre da alt består av uttrykk du aldri har hørt før.

Du er dritlei av å barbere skjegg, som forøvrig har begynt å endre litt farge for lenge siden.

Du og kameratene dine har sluttet å kjøpe kondomer, samtaletema nå vedrørende prevensjon handler heller om sterilisering da man jo har fått alle barna man vil ha.

Sex med noen i et telt på Tryvann høres mer ut som et mareritt enn en drøm.

*and that`s just some of the differences* ;) See? For meg er de der to ikke helt kompatible, men hey - om 18åringen og fisketyskeren har det greit, så åkkei.

Hehe. Men dra på et utested for å sitte?? Ikke da jeg var 18 og om jeg så blir 100 år skal jeg ikke gjøre det!

Anonymous poster hash: c906d...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...