Gå til innhold

Briller fra Ray-Ban


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det kult? På unge kvinner (studenter). Hva synes du? Hvilke av disse er mest stilig? Kommer selvsagt an på ansiktet til personen som bruker dem.

634.jpg

558.jpg

378.jpg

748.jpg

859.jpg



Anonymous poster hash: b06cb...d16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker best det første og et siste parret, med hensyn til mitt ansikt. Synes de kan være ganske så fine, hvis det passer med de generelle trekkene og kles-stilen til personen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte også den øverste og den nederste modellen. Muligens fordi jeg husker litt for godt at den i midten var moderne på åtti-tallet. Den nestnederste modellen var også fin. :)



Anonymous poster hash: 8b162...2c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nest nederste er det lettest å kle, så sånn sett syns jeg den er finest - men er man riktig type til en av de andre modellene så kan det også være råfint.

Anonymous poster hash: 651a0...4d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jeg likte godt den nederste (og den i midten), og hadde lyst på noe lignende selv. Dessverre kledde jeg det absolutt ikke. Endte derfor opp med noe lignende den nestnederste. Hos de fleste brillebutikker får du muligheten til å låne med deg noen par hjem, så får du sett hvilke du liker best. :)

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at så mange liker den nederste modellen! Jeg synes de er veldig fine, og runde briller passer (i motsetning til hva jeg egentlig trodde, før jeg prøvde noen) veldig bra til ansiktet mitt. Men tenkte kanskje at folk synes det er veldig sært? :rodme:

Clubmaster (de i midten) synes jeg er stilig som solbrille, men "vanlige briller"-varianten har jeg bare sett menn som har. Vet ikke om det er tilfeldighet eller om den er litt macho?



Anonymous poster hash: b06cb...d16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har de nederste, og har fått utelukkende positive tilbakemeldinger.

Anonymous poster hash: e820d...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får flashback til 80-tallet av de nederste. De øverste 50-60 tallet. De nest nederste var de fineste, etter min mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De øverste og de nest nederste synes jeg var finest. Men det kommer jo helt an på hva som passer til ansiktet ditt. Jeg endte opp med å kjøpe briller som jeg i utgangspunktet ikke likte, men de passet utrolig godt til ansiktet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes sånne briller ser helt forferdelige ut. Spesielt de nederste runde. Fatter ikke hvordan svære runde briller ble in igjen.

Endret av fapfap
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...