Gå til innhold

Han er skorpion - jeg tvillingen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hørt at skorpion og tvilling har god match seksuelt (Noe som stemmer så VANVITTIG) hehe... men vi flørter bare da,så jeg er spent på om åssen vi ville fungert sammen om vi noengang blir sammen.

Jeg har noen typiske tvillingen-egenskaper, men noe av det jeg IKKE har er at jeg liker å leve et "dobbeltliv" og er veldig rastløs.Det stemmer ikke. Jeg elsker å være i et forhold og jeg liker rolige hjemmekvelder med kjæresten for eksempel. Jeg er heller ikke den typen som player rundt, har aldri gjort det, så der stemmer jeg heller ikke helt på tvillingbeskrivelsen. Men alt annet stemmer ganske godt.

Når jeg leste om skorpionen så kjente jeg igjen ALT de beskrev en skorpion, og han jeg flørter med er defintivt født i skorpionen (har spurt og det er han). Men jeg ble litt spent når jeg leste rundt omkring her at de ikke matcher forholdsmessig..

noen her som har erfaring med akkurat det? :P



Anonymous poster hash: f62ba...ce6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fokuser litt mer på han og kjemien dere imellom og mindre på horoskop.

Anonymous poster hash: 2a411...c80

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Houdini

Du kan ikke seriøst mene at du baserer forhold på stjernetegn?

Ikke ødelegg tråden med den ultrakjipe a4-holdningen din.

TS, hold deg unna skorpioner! De er skumle.

Endret av Houdini
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miranda2011

Har hørt at skorpion og tvilling har god match seksuelt (Noe som stemmer så VANVITTIG) hehe... men vi flørter bare da,så jeg er spent på om åssen vi ville fungert sammen om vi noengang blir sammen.

Jeg har noen typiske tvillingen-egenskaper, men noe av det jeg IKKE har er at jeg liker å leve et "dobbeltliv" og er veldig rastløs.Det stemmer ikke. Jeg elsker å være i et forhold og jeg liker rolige hjemmekvelder med kjæresten for eksempel. Jeg er heller ikke den typen som player rundt, har aldri gjort det, så der stemmer jeg heller ikke helt på tvillingbeskrivelsen. Men alt annet stemmer ganske godt.

Når jeg leste om skorpionen så kjente jeg igjen ALT de beskrev en skorpion, og han jeg flørter med er defintivt født i skorpionen (har spurt og det er han). Men jeg ble litt spent når jeg leste rundt omkring her at de ikke matcher forholdsmessig..

noen her som har erfaring med akkurat det? :P

Anonymous poster hash: f62ba...ce6

En venn av meg som er tvilling var gift med en skorpion, han sa skorpioner er "farlige", ja, de ble skilt etter to år..Men, jeg synes heller du skal konsentrere deg om personen, uten å blande inn hvilket tegn han er født i. Jeg har søsken som lever i lykkelige forhold med personer med "feil" stjernetegn, så kos deg med kjæresten og glem resten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, jeg synes heller du skal konsentrere deg om personen, uten å blande inn hvilket tegn han er født i.

:enig:

Anonymous poster hash: 0d0ab...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er skytte og er sammen med en skorpion. Han er ekstremt snill, arbeidssom, omtenktsom, åndelig, nevenyttig og mye humor. Men overhode ikke seksuell. Han er den minst seksuelle personen jeg vet av. Han liker ingenting som er kinky eller "unormalt" - Han er ekstremt tradisjonell og ønsker ikke utforske. Har også lav sexlyst.



Anonymous poster hash: 19b51...118
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreps og kreps er ihvertfall en dårlig kombinasjon !

Anonymous poster hash: 77dba...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanderlust

Horoskop og stjernetegn syns jeg bare er unødvendig. Klart folk syns det meste stemmer når det er så generelt beskrevet og de så gjerne ønsker at det skal stemme.

Greit nok å ha det som en liten hobby, men når det skal brukes som basis for større avgjørelser er det helt på trynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arbeider

Spørsmålet er hvor mye dere er villige til å legge i forholdet, det er bare vanskeligere når jenta er tvilling og han skorpion, det er ikke umulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Jeg baserer selvfølgrlig ikke hele forholdet på det. Ville bare høre andres synspunkter på det :-)

Jeg bryr meg ikke så veldig hvilke stjernetegn som passer sammen, men det er jo litt spennende å lese om det likevel.

Jeg syns han jeg flørter med virker veldig snill og god. Men jeg vet ogsp at han er ganske vill i senga og dominant av sg, men jeg digger det, rett og slett. Jeg har egentlig bare hatt positive inntrykk av skorpion folk,likt dem veldig godt. Som foreksempel broren min er skorpion og han er helt herlig!

Men det er så klart personen som gjelder. Så jeg dumper ikke flørten fordi stjernetegnene våre ikke passer forholdsmessig. :-P im not stupid.

Anonymous poster hash: f62ba...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ødelegg tråden med den ultrakjipe a4-holdningen din.

TS, hold deg unna skorpioner! De er skumle.

Hey, jeg er skorpion!

Og vi kan være flotte mennesker vi og :laugh: Kanskje litt i overkant lidenskapelig og sensuell, men greie mennesker uansett! :fnise:

Anonymous poster hash: 4954c...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skorpoionkvinne og tvillingmann er etter min erfaring en dårlig match. Det var nedbrytende og uforutsigbart å date en tvilling, men vi har ingen dårlig tone i etterkant.

Dog må jeg få si at jeg tror egentlig det var kjemien som ikke matchet, og ikke astrologien.



Anonymous poster hash: 21160...d2e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Dette er jo egentlig hysterisk morsomt slik jeg ser det, og personlighet og kjemi gruser ethvert stanardisert horoskop.

Så over til festelighetene:

Vær og Vær er katastrofe.

Vær og Skytte er gull, men katastrofe dersom Skytten er sjalu.

Vær og Kreps er kos, tiden vil vise hvor lenge.

Undertegnede er altså Vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...