AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Noen som har prøvd dette? Tenker ikke å fjerne x anntall kilo fra mage, men "stramme" opp ansiktet? Har ikke direkte "dobbelt-hake" til vanlig, men ser generelt slapp ut i ansiktet, når jeg slapper veldig av eller noe kan det bli en dobbelt-hake... JA, jeg prøver å gå ned litt i vekt, men på meg så forsvinner ikke fettet fra ansiktet først. Lurer bare på om det har en liten virkning eller om det KUN er svindel? Anonymous poster hash: a5c59...5b2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg vet ikke hva Cavi-Lipo er, men fettsuging vil passe fint til ditt mål. Da vet du at det vil fungere, og ikke er svindel. Anonymous poster hash: 54071...ee7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå