AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Hei! Jeg har oppkjøring på torsdag, og har lyst å være best mulig forberedt så jeg har tenkt å kjøre et par oppkjøringsruter i dag og imorgen. På bil&mc.no fant jeg et par brukte oppkjøringsruter i Bergen, men jeg rekker kun å kjøre 3 av dem før oppkjøringen, og lurer derfor på om dere kan si meg hvilken av disse som er vanskeligst å kjøre? 1. Godvik, Bergen Vest 2. Møhlenpris, Haukeland 3. Drotningsvik, Damsgård 4. Drotningsvik, Varden 5. Sandviken, Sentrum Trykk på linken for mer detaljert kjørerute:http://www.bilmc.no/kjoslashreruter-for-oslashvelseskjoslashring.html Anonymous poster hash: ed08d...eee
annelise345 Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Tror ikke en av disse er mer vanskelig enn de andre, men det kommer jo helt an på hva du trenger å øve på. Når jeg hadde oppkjøring i Bergen for noen år siden kjørte litt rundt i fyllingsdalen før vi kjørte utover mot Drotningsvik, tok en svipptur opp mot Skålevik i Loddefjord, før vi kjørte rundt Laksevåg og tilbake igjen. Ville snakket litt med kjørelærer om hva han syns du bør øve på, slik at du heller kan trene på det. Men jeg ville droppet nummer tre, og heller kjørt nummer fire. Og kanskje droppet nummer en, men vanskelig å si! Kjøretimen jeg hadde rett før oppkjøring kjørte vi en del av ruten som jeg fikk på oppkjøring, det var veldig greit. Har hørt flere som har gjort dette, mev vet ikke om det er tilfellig eller ikke. Lykke til på oppkjøringen ihvertfall! 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Tror ikke en av disse er mer vanskelig enn de andre, men det kommer jo helt an på hva du trenger å øve på. Når jeg hadde oppkjøring i Bergen for noen år siden kjørte litt rundt i fyllingsdalen før vi kjørte utover mot Drotningsvik, tok en svipptur opp mot Skålevik i Loddefjord, før vi kjørte rundt Laksevåg og tilbake igjen. Ville snakket litt med kjørelærer om hva han syns du bør øve på, slik at du heller kan trene på det. Men jeg ville droppet nummer tre, og heller kjørt nummer fire. Og kanskje droppet nummer en, men vanskelig å si! Kjøretimen jeg hadde rett før oppkjøring kjørte vi en del av ruten som jeg fikk på oppkjøring, det var veldig greit. Har hørt flere som har gjort dette, mev vet ikke om det er tilfellig eller ikke. Lykke til på oppkjøringen ihvertfall! Det er tilfeldig desverre, kjørelæreren får ikke vite oppkjøringsruten :/ Men ja, tenker kanskje å droppe nr. 1 jeg også.. Iverfall prøve meg på nr. 4 og nr. 5 :D Anonymous poster hash: ed08d...eee
Gjest Houdini Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Jeg kjørte fra Fyllingsdalen, sentrum, videre mot Kalfaret, innover mot Kalfaret/Haukeland i et boligfeltet der, er noen tricky småveier der, og så tilbake til Fyllingsdalen igjen. Heldigvis hadde jeg kjørt der fra før av og kjærelærer gjorde meg oppmerksom på det tricky skiltet, så jeg visste hvor jeg skulle kjøre. Tror jeg hadde strøket hvis jeg ikke hadde kjørt riktig der, det er et litt forvirrende skilt. :-P Endret 4. oktober 2013 av Houdini
Gjest Houdini Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Uhm, ser jeg ikke helt svarte på det du spurte om. Jeg synes du skal kjøre der du er minst kjent. Hvis du f. eks. ikke er så godt vant med bykjøring ville jeg kjørt litt i byen. Endret 4. oktober 2013 av Houdini
annelise345 Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 Det er tilfeldig desverre, kjørelæreren får ikke vite oppkjøringsruten :/ Men ja, tenker kanskje å droppe nr. 1 jeg også.. Iverfall prøve meg på nr. 4 og nr. 5 :D Anonymous poster hash: ed08d...eee Hvordan gikk det med deg, besto du? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå