AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #61 Skrevet 10. oktober 2013 Åpningen på kaviartuben ligner jo litt på et rumpehull? Grusomt ord! Jaha. Noen har tydeligvis litt andre assosiasjoner til hull enn det de fleste andre har. Anonymous poster hash: f6a55...ee5
Gjest Chlorophyll Skrevet 12. oktober 2013 #62 Skrevet 12. oktober 2013 Unnskyld om jeg spør dumt, men jeg har aldri forstått det med kaviarstjerna. Hva betyr det, eller hva kommer det av? Ikke hørte det før jeg så denne tråden jeg da. Hva det kommer fra, vet jeg ikke.
Gjest Bud Skrevet 12. oktober 2013 #64 Skrevet 12. oktober 2013 Unnskyld om jeg spør dumt, men jeg har aldri forstått det med kaviarstjerna. Hva betyr det, eller hva kommer det av? Har aldri hørt det uttrykket, men jeg har en formening om hvor det kan komme fra. På kaviartubelokket er det ei stjerne som du kan stikke hull i tuppen på tuba med, den ser i likhet med ei ballongknute ut som analåpningen din.
Yaeyama Skrevet 12. oktober 2013 #65 Skrevet 12. oktober 2013 Jaha. Noen har tydeligvis litt andre assosiasjoner til hull enn det de fleste andre har. Anonymous poster hash: f6a55...ee5 Neida, har (heldigvis) aldri tenkt tanken før jeg så ordet i denne tråden, skulle bare prøve å "hjelpe" Arabella Men mulig det egentlig er stjerna på lokket som menes, som Bud foreslår
Gjest Eurodice Skrevet 12. oktober 2013 #66 Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Har aldri hørt det uttrykket, men jeg har en formening om hvor det kan komme fra. På kaviartubelokket er det ei stjerne som du kan stikke hull i tuppen på tuba med, den ser i likhet med ei ballongknute ut som analåpningen din. Røper du for hele KG hvordan analåpningen min ser ut? Endret 12. oktober 2013 av Arabella
Gjest Eurodice Skrevet 12. oktober 2013 #67 Skrevet 12. oktober 2013 Neida, har (heldigvis) aldri tenkt tanken før jeg så ordet i denne tråden, skulle bare prøve å "hjelpe" Arabella Men mulig det egentlig er stjerna på lokket som menes, som Bud foreslår Ikke rart i at jeg ikke visste det, som aldri kjøper kaviar
Gjest Thai clinch Skrevet 12. oktober 2013 #68 Skrevet 12. oktober 2013 Nå har jeg lest igennom hele rompe...unnskyld, rumpetråden. Jeg har altfor mye fritid
Gjest Bud Skrevet 12. oktober 2013 #69 Skrevet 12. oktober 2013 Røper du for hele KG hvordan analåpningen min ser ut? Har så mange gode svar på den der at det går helt rundt for meg
GirlWithOneEye Skrevet 22. november 2013 #70 Skrevet 22. november 2013 Dere? Ang. "lompe" (det skrives lompe ja?): Det er et ord jeg aldri har brukt (tror ikke det fins i min dialekt heller) og ble forvirra av den første posten. Uttales det som "lompe" eller "låmpe"? Vi kaller det "potetkaka" eller "potædeslæfsa"..
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #71 Skrevet 22. november 2013 Dere? Ang. "lompe" (det skrives lompe ja?): Det er et ord jeg aldri har brukt (tror ikke det fins i min dialekt heller) og ble forvirra av den første posten. Uttales det som "lompe" eller "låmpe"? Vi kaller det "potetkaka" eller "potædeslæfsa".. Her uttales det "lompe" iallefall "låmpe" høres jo bare helt teit ut :O Anonymous poster hash: b1603...b2f
Apocalypse Skrevet 23. november 2013 #72 Skrevet 23. november 2013 Takk for opplysnigen! Har gått rundt og skrevet "rompe" altfor lenge, er så mange som skriver det at jeg har innbilt meg at det er slik... Rumpe, takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå