Gå til innhold

Nei, det heter ikke "rompe"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åpningen på kaviartuben ligner jo litt på et rumpehull? Grusomt ord! :fnise:

Jaha. Noen har tydeligvis litt andre assosiasjoner til hull enn det de fleste andre har.

Anonymous poster hash: f6a55...ee5

Videoannonse
Annonse
Gjest Chlorophyll
Skrevet

Unnskyld om jeg spør dumt, men jeg har aldri forstått det med kaviarstjerna. Hva betyr det, eller hva kommer det av?

Ikke hørte det før jeg så denne tråden jeg da. Hva det kommer fra, vet jeg ikke.

Skrevet

Unnskyld om jeg spør dumt, men jeg har aldri forstått det med kaviarstjerna. Hva betyr det, eller hva kommer det av?

Har aldri hørt det uttrykket, men jeg har en formening om hvor det kan komme fra.

På kaviartubelokket er det ei stjerne som du kan stikke hull i tuppen på tuba med, den ser i likhet med ei ballongknute ut som analåpningen din.

Skrevet

Jaha. Noen har tydeligvis litt andre assosiasjoner til hull enn det de fleste andre har.

Anonymous poster hash: f6a55...ee5

Neida, har (heldigvis) aldri tenkt tanken før jeg så ordet i denne tråden, skulle bare prøve å "hjelpe" Arabella :fnise: Men mulig det egentlig er stjerna på lokket som menes, som Bud foreslår :vetikke:

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Har aldri hørt det uttrykket, men jeg har en formening om hvor det kan komme fra.

På kaviartubelokket er det ei stjerne som du kan stikke hull i tuppen på tuba med, den ser i likhet med ei ballongknute ut som analåpningen din.

Røper du for hele KG hvordan analåpningen min ser ut? :haar::fnise:

Endret av Arabella
Gjest Eurodice
Skrevet

Neida, har (heldigvis) aldri tenkt tanken før jeg så ordet i denne tråden, skulle bare prøve å "hjelpe" Arabella :fnise: Men mulig det egentlig er stjerna på lokket som menes, som Bud foreslår :vetikke:

Ikke rart i at jeg ikke visste det, som aldri kjøper kaviar :ler:

Gjest Thai clinch
Skrevet

Nå har jeg lest igennom hele rompe...unnskyld, rumpetråden. Jeg har altfor mye fritid :plystre:

Skrevet

Røper du for hele KG hvordan analåpningen min ser ut? :haar::fnise:

Har så mange gode svar på den der at det går helt rundt for meg :skratte::pasha:

• 1 måned senere...
Skrevet

Dere? Ang. "lompe" (det skrives lompe ja?): Det er et ord jeg aldri har brukt (tror ikke det fins i min dialekt heller) og ble forvirra av den første posten. Uttales det som "lompe" eller "låmpe"? :P Vi kaller det "potetkaka" eller "potædeslæfsa"..

Skrevet

Dere? Ang. "lompe" (det skrives lompe ja?): Det er et ord jeg aldri har brukt (tror ikke det fins i min dialekt heller) og ble forvirra av den første posten. Uttales det som "lompe" eller "låmpe"? :P Vi kaller det "potetkaka" eller "potædeslæfsa"..

Her uttales det "lompe" iallefall :P "låmpe" høres jo bare helt teit ut :O

Anonymous poster hash: b1603...b2f

Skrevet

Takk for opplysnigen! Har gått rundt og skrevet "rompe" altfor lenge, er så mange som skriver det at jeg har innbilt meg at det er slik... Rumpe, takk :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...