Gå til innhold

Hyggelig kvinne?

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg tror "grovere utseende" kan snarere skyldes datidens fototeknikk, enn at folk er blitt penere i løpet av 2-3 generasjoner. Dessuten, utstråling og karisma vises sjelden på bilder og mange som ser helt ordinære ut på bilder, er veldig flotte i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 705c6...8c2

Det forklarer ikke de stygge tenna

Videoannonse
Annonse
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

I dag hadde hun blitt snappet opp av BDSM-miljøet. Jeg tror nazismen kom som et resultat av manglende BDSM-miljø. Masse perverterte mennesker som ikke hadde noe miljø og gå til. Nå har de miljøer.

Gjest BettyBoop
Skrevet

I dag hadde hun blitt snappet opp av BDSM-miljøet. Jeg tror nazismen kom som et resultat av manglende BDSM-miljø. Masse perverterte mennesker som ikke hadde noe miljø og gå til. Nå har de miljøer.

ehh. .
Skrevet

Da må det være altfor lite BDSM i Ungarn?

• Liker 1
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Da må det være altfor lite BDSM i Ungarn?

Helt klart! Investeringsråd; Dra til Ungarn og opprett masse "dungeon-clubs" :)

Skrevet

Det forklarer ikke de stygge tenna

MANGE ville hatt stygge tenner i dag, hvis det ikke var for bedre tannlegetilbud/blekemidler!

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

MANGE ville hatt stygge tenner i dag, hvis det ikke var for bedre tannlegetilbud/blekemidler!

nettopp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...