Gjest BettyBoop Skrevet 7. oktober 2013 #21 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg tror "grovere utseende" kan snarere skyldes datidens fototeknikk, enn at folk er blitt penere i løpet av 2-3 generasjoner. Dessuten, utstråling og karisma vises sjelden på bilder og mange som ser helt ordinære ut på bilder, er veldig flotte i virkeligheten.Anonymous poster hash: 705c6...8c2 Det forklarer ikke de stygge tenna
Gjest FuturePrimitive Skrevet 7. oktober 2013 #22 Skrevet 7. oktober 2013 I dag hadde hun blitt snappet opp av BDSM-miljøet. Jeg tror nazismen kom som et resultat av manglende BDSM-miljø. Masse perverterte mennesker som ikke hadde noe miljø og gå til. Nå har de miljøer.
Gjest BettyBoop Skrevet 7. oktober 2013 #23 Skrevet 7. oktober 2013 I dag hadde hun blitt snappet opp av BDSM-miljøet. Jeg tror nazismen kom som et resultat av manglende BDSM-miljø. Masse perverterte mennesker som ikke hadde noe miljø og gå til. Nå har de miljøer.ehh. .
Lutetium 71 Skrevet 7. oktober 2013 #24 Skrevet 7. oktober 2013 I dag hadde hun blitt snappet opp av BDSM-miljøet. Jeg tror nazismen kom som et resultat av manglende BDSM-miljø. Masse perverterte mennesker som ikke hadde noe miljø og gå til. Nå har de miljøer. Da må det være altfor lite BDSM i Ungarn? 1
Gjest FuturePrimitive Skrevet 8. oktober 2013 #25 Skrevet 8. oktober 2013 Da må det være altfor lite BDSM i Ungarn? Helt klart! Investeringsråd; Dra til Ungarn og opprett masse "dungeon-clubs"
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #26 Skrevet 8. oktober 2013 Det forklarer ikke de stygge tenna MANGE ville hatt stygge tenner i dag, hvis det ikke var for bedre tannlegetilbud/blekemidler! Anonymous poster hash: 705c6...8c2 1
Gjest BettyBoop Skrevet 8. oktober 2013 #27 Skrevet 8. oktober 2013 MANGE ville hatt stygge tenner i dag, hvis det ikke var for bedre tannlegetilbud/blekemidler!Anonymous poster hash: 705c6...8c2 nettopp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå