AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #1 Skrevet 1. oktober 2013 Basert på utseendet, er dette en kvinne du kunne tenke deg å stifte bekjentskap med? Anonymous poster hash: 27b38...394
Gjest Arbeider Skrevet 1. oktober 2013 #2 Skrevet 1. oktober 2013 Så greia i dagbladet, synes det er merkeligere at hun ble kalt en skjønnhet. Akkurat det bildet er ikke så ille, men på de andre så ser hun ut som en Olga.
Gjest Elseby13 Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Hvem er hun? Helt ordinært utseende.
Gjest Arbeider Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Hvem er hun? Helt ordinært utseende. Dame som jobbet i nazi-konsentrasjonsleirene. http://en.wikipedia.org/wiki/Irma_Grese
Gjest Eurodice Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Så greia i dagbladet, synes det er merkeligere at hun ble kalt en skjønnhet. Akkurat det bildet er ikke så ille, men på de andre så ser hun ut som en Olga. Hvilke mennesker er det flest av her i verden utseendemessig, om ikke de ordinære? 3
Gjest BettyBoop Skrevet 1. oktober 2013 #7 Skrevet 1. oktober 2013 Basert på utseendet, er dette en kvinne du kunne tenke deg å stifte bekjentskap med? cats.jpg Anonymous poster hash: 27b38...394 Hvem er dette? ved første øyekast ser hun hyggelig ut hun..
Gjest BettyBoop Skrevet 1. oktober 2013 #8 Skrevet 1. oktober 2013 Dame som jobbet i nazi-konsentrasjonsleirene. http://en.wikipedia.org/wiki/Irma_Grese Nå kan man ikke se på menneskers utseende om de er slemme eller ei.. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 1. oktober 2013 #9 Skrevet 1. oktober 2013 Så greia i dagbladet, synes det er merkeligere at hun ble kalt en skjønnhet. Akkurat det bildet er ikke så ille, men på de andre så ser hun ut som en Olga. Jamen vet du hva. Når jeg hører om folk som var usedvanlig vakre i gamle dager og ser bildet, så er de ikke så vakre. Jeg tror faktisk ærlig talt at folk hadde mye grovere utseende før.. Høres sikkert helt idiotisk ut. Og mange hadde også stygge tenner syns jeg 2
Gjest Trolletrine Skrevet 1. oktober 2013 #10 Skrevet 1. oktober 2013 Så bildet av henne i avisen, og der så hun rett og slett skikkelig ond og skummel ut. Og det er basert kun på utseende, og ikke hva hun har gjort. Men i dette tilfellet viste det seg at hun faktisk har vært skikkelig ond også, så bildet samsvarer godt med personligheten;-)
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #11 Skrevet 5. oktober 2013 Nå kan man ikke se på menneskers utseende om de er slemme eller ei.. Jeg kan faktisk se det. Det første jeg tenkte var "for en bitch!" Anonymous poster hash: 27b38...394 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #12 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg har ikke lest den artikkelen. Men det første jeg tenkte da jeg så bildet her, er at smilet ikke når øynene. Øynene ser kalde ut. Anonymous poster hash: deadf...5ae
Gjest Caroline55 Skrevet 5. oktober 2013 #13 Skrevet 5. oktober 2013 (endret) . Endret 9. november 2013 av Caroline55
Gjest Crazycatlady Skrevet 5. oktober 2013 #14 Skrevet 5. oktober 2013 Syns ikke hun så spesielt hyggelig ut, og det tenkte jeg før jeg leste hva hun hadde gjort. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 6. oktober 2013 #15 Skrevet 6. oktober 2013 Syns ikke hun så spesielt hyggelig ut, og det tenkte jeg før jeg leste hva hun hadde gjort. i det siste bildet så hun ikke så hyggelig ut nei, men var vel gjerne uheldig på bildet
Gjest Crazycatlady Skrevet 6. oktober 2013 #16 Skrevet 6. oktober 2013 i det siste bildet så hun ikke så hyggelig ut nei, men var vel gjerne uheldig på bildet Var første bildet jeg tenkte på. Ser sint ut selv om hun smiler.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #17 Skrevet 6. oktober 2013 Kanskje hun var flink til å suge.. Anonymous poster hash: 0ac33...3f6
Gjest BettyBoop Skrevet 6. oktober 2013 #18 Skrevet 6. oktober 2013 Var første bildet jeg tenkte på. Ser sint ut selv om hun smiler. Det er på grunn av øyenbryna tror jeg.
Kamikatze Skrevet 6. oktober 2013 #19 Skrevet 6. oktober 2013 Relatert til det første bildet var hun en skjønnhet etter datidens preferanser. Husk at smaken endres etterhvert som tiårene fyker forbi. De så ikke ut som b-gjeng og hollywoodskurker hennes mannlige medmassakrører heller. Ikke alle.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #20 Skrevet 7. oktober 2013 Jamen vet du hva. Når jeg hører om folk som var usedvanlig vakre i gamle dager og ser bildet, så er de ikke så vakre. Jeg tror faktisk ærlig talt at folk hadde mye grovere utseende før.. Høres sikkert helt idiotisk ut. Og mange hadde også stygge tenner syns jeg Jeg tror "grovere utseende" kan snarere skyldes datidens fototeknikk, enn at folk er blitt penere i løpet av 2-3 generasjoner. Dessuten, utstråling og karisma vises sjelden på bilder og mange som ser helt ordinære ut på bilder, er veldig flotte i virkeligheten. Anonymous poster hash: 705c6...8c2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå