Gå til innhold

Finne ut hvem som eier kontonummer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvordan man kan finne ut av dette? Har en fast betaling fra min konto, sikkert opprettet av meg selv en gang i tiden, men finner ikke ut hvem den går til. Kanskje noen andre vet hvem det kan være? Kontonummeret er 83877899050.

Anonymous poster hash: ebd93...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anubiel

Vel, hvis du stopper den så finner du vel sikkert ut av det ved at vedkommede kontakter deg.

Kontonummer er en personopplysning. Så det er ikke lett å finne ut av hvem eieren er. Banken din kan som regel finne ut av hvilken bank kontoen hører til og også kanskje avkrefte navn. Kanskje. Det spørs hvor flinke de er til å tenke på personvern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvordan man kan finne ut av dette? Har en fast betaling fra min konto, sikkert opprettet av meg selv en gang i tiden, men finner ikke ut hvem den går til. Kanskje noen andre vet hvem det kan være? Kontonummeret er 83877899050.

Anonymous poster hash: ebd93...c4f

Du har et fast trekk fra kontoen din, men du vet ikke hvem pengene går til? Vil du ha kontonr mitt?

Anonymous poster hash: 907e3...da8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra kontonummeret ser det ut til å være et lån du betaler på.

xxxx78xxxxx er en typisk lånenummerserie, selv om noen banker nå har tatt i bruk andre serier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har hatt transaksjoner jeg har vært usikker på har jeg kontaktet banken min som har hjulpet meg uten problemer. Det er ikke sikkert du får kontoeierens navn, men er det et firma får du nok vite hvilket, og de kan nok si deg noe som hjelper deg på rett spor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med det ikke er snakk om mye som blir trekt i mnd,når du ikke husker hvem eller hva det er til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring banken og spør om detaljer rundt transaksjonen. Da vil du fort vite om dette er noe du kan gjøre noe med. Kanskje du har et medlemskap i en organisasjon? Eller du har en eks som har sørget for å få penger fra deg hver mnd uten at du vet det...?

Hold oss oppdatert!



Anonymous poster hash: edf4b...390
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut av det. Var en ekstra innbetaling jeg hadde hatt på et møbelkjøp. Og jeg oppdaget det i rett tid, for jeg hadde nå betalt det ned! :)



Anonymous poster hash: ebd93...c4f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut av det. Var en ekstra innbetaling jeg hadde hatt på et møbelkjøp. Og jeg oppdaget det i rett tid, for jeg hadde nå betalt det ned! :)

Anonymous poster hash: ebd93...c4f

Skaff deg oversikt før du havner på luksusfellen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat luksusfellekandidat. Hadde bare et ekstra trekk på et møbelkjøp som jeg ikke husket jeg hadde lagt inn. Betyr ikke at jeg har enormt mye trekk likevel. Og hadde jeg ikke oppdaget det, hadde det jo havnet i + på den kontoen, slik at jeg kunne få de tilbake. Nei, økonomien har jeg orden på!



Anonymous poster hash: ebd93...c4f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...