Gå til innhold

Plutselig blødning i 2 uker midt på brettet.


Kto

Anbefalte innlegg

Jeg går på Diane p-piller og har gått på disse sammenhengende i flere måneder. Jeg har aldri hoppet over en menstruasjon. Det hender jeg glemmer å ta en pille, men tar den så snart jeg husker det dagen etterpå. Midt på brettet denne mnd så begynte det å komme brun utflod i trusen. Etter noen dager kom det litt blod og etter noen dager til kom det masse blod. Dette holdt på en i uke, så dabbet det litt av igjen. Nå er det brun utflod blandet med litt blod. Jeg ble ferdig med brettet for 3 dager siden, og skal egentlig ha mensen i dag. Det hele har pågått i 2 uker.

Er det noen som vet hva som skjer? Jeg var hos legen å tok en celleprøve ca en uke før den brune utfloden begynte, kan det ha noe med dette å gjøre? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mellomblødninger skjer fort på ppiller... kan hende du må bytte piller, eller det kan gå over av segselv etterhvert også. :-)

JeG byttet fra Diane til Cerazette pga mellomblødninger isåfall, stoppet jo aldri..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellomblødninger skjer fort på ppiller... kan hende du må bytte piller, eller det kan gå over av segselv etterhvert også. :-)

JeG byttet fra Diane til Cerazette pga mellomblødninger isåfall, stoppet jo aldri..!

Uff, ja. Håper egentlig bare at det er en mellomblødning eller noe sånn. Sikkert lurt å bytte pillemerke. Men det har vart i 2 uker :s Farmasøyten på apoteket sa at vanligvis så er varigheten på mellomblødninger mindre enn vanlig mens-lengde. Har bestillt time hos fastlege på fredag. Hvor lenge varte mellomblødningene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja. Håper egentlig bare at det er en mellomblødning eller noe sånn. Sikkert lurt å bytte pillemerke. Men det har vart i 2 uker :s Farmasøyten på apoteket sa at vanligvis så er varigheten på mellomblødninger mindre enn vanlig mens-lengde. Har bestillt time hos fastlege på fredag. Hvor lenge varte mellomblødningene dine?

Hmm, jeg husker jeg gikk på Diane i noen mnd, hoppet aldri over mens, men så blødde jeg mer eller mindre i 3-4 uker tror jeg. Var ikke hver dag, heller ikke mye, men det var jo så irriterende :(

Lurt av deg å dra til legen din å spørre ja, kjedelig å gå rundt sånn også,huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også mellomblødninger hvis jeg hopper over mensen flere måneder i strekk. Det er ganske lite, jeg klarer meg med et truseinnlegg, men min erfaring er at det ikke stopper før jeg har hatt ordentlig mensen igjen. Har på det meste hatt det i to uker før jeg ga opp å vente på at det skulle gå over. Hvis det skjer nå, så pleier jeg bare å ta en pillefri uke og så er det greit igjen etterpå...



Anonymous poster hash: 7e190...32d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...