Gå til innhold

Sex med dame 50+


Gjest Arbeider

Anbefalte innlegg

Er en del menn på forumet, er det noen kjente damer over 50 dere kunne hatt sex med eller har fantasert om?

Helst skriv deres alder(eller omtrentlig alder om dere ikke vil legge ut for mye personlig info)

Om det ikke er noen så gamle damer som dere finner attraktive så er det lov å gå litt ned i alder.

Edit: kan svare for meg, jeg vet ikke om noen jeg kunne hatt sex med eller fantasert om.

Edit2: Emnetittel er endret etter ønske fra publikum.

Edit3: Om noen trenger hjelp til å finne aktuelle damer så har Cathrine88 følgende liste:

Monica Bellucci, Diane Lane, Demi Moore, Michelle Pfeiffer, Sandra Bullock, Julianne Moore, Nicole Kidman, Salma Hayek, Marisa Tomei, Halle Berry, Mary-Louise Parker, Dorthe Skappel, Sharon Stone og Helen Mirren

Endret av Arbeider
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er en del menn på forumet, er det noen kjente damer over 50 dere kunne hatt sex med eller har fantasert om?

Helst skriv deres alder(eller omtrentlig alder om dere ikke vil legge ut for mye personlig info)

Om det ikke er noen så gamle damer som dere finner attraktive så er det lov å gå litt ned i alder.

Hva mener du med kjente damer? Kjendiser? Filmstjerner? Politikere? Noen på KG du antar er 50+?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener du med kjente damer? Kjendiser? Filmstjerner? Politikere? Noen på KG du antar er 50+?

Alt utenom det siste, vi diskuterer ikke andre brukere på forumet og det er greit å ha en man kan google om man ikke vet hvordan hun ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er anne kat da? Altså hun eks dunda/komikeren. Anonymous poster hash: bf255...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kunne blitt sugd av solveig kloppen da, hun er vel sikkert 45-50. Anonymous poster hash: bf255...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kunne blitt sugd av solveig kloppen da, hun er vel sikkert 45-50.

Anonymous poster hash: bf255...2bb

Hun er 42, tror jeg.

Du burde forandre den overskriften, Ts, den er virkelig ikke grei.

Er du veldig ung selv?

Anonymous poster hash: 66f9d...2dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk en dott å skrive noe sånt. Jeg vil ha sex med en gammel gubbe. Skal vi se,

Alan Rickman er jo hot. :)

Anonymous poster hash: 4a04e...8a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er 42, tror jeg.

Du burde forandre den overskriften, Ts, den er virkelig ikke grei.

Er du veldig ung selv?

Anonymous poster hash: 66f9d...2dd

De er det nærmeste pulbare 50 jeg kan komme på hvertfall. Hva er galt med overskriften, kjerring er et vanlig ord i mange dialketer i landet.

Anonymous poster hash: bf255...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er det nærmeste pulbare 50 jeg kan komme på hvertfall. Hva er galt med overskriften, kjerring er et vanlig ord i mange dialketer i landet.

Anonymous poster hash: bf255...2bb

Det er meget mulig, men andre steder blir det oppfattet som et skjellsord. I dette tilfellet opplever jeg det som høyst nedlatende. Gammel kjerring, ferdig med livet liksom. Bare å spikre igjen kistelokket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er meget mulig, men andre steder blir det oppfattet som et skjellsord. I dette tilfellet opplever jeg det som høyst nedlatende. Gammel kjerring, ferdig med livet liksom. Bare å spikre igjen kistelokket.

Men det er jo ikke kjerring du reagerer på, gammel dame eller gamme kvinne hadde du nok syntes var like ille.

Anonymous poster hash: bf255...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men det er jo ikke kjerring du reagerer på, gammel dame eller gamme kvinne hadde du nok syntes var like ille.

Anonymous poster hash: bf255...2bb

Det hadde jeg ikke reagert på. Dame og kvinne er ikke skjellsord. Hva man oppfatter som gammelt, kommer stort sett an på hvor i livet man selv står.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er det nærmeste pulbare 50 jeg kan komme på hvertfall. Hva er galt med overskriften, kjerring er et vanlig ord i mange dialketer i landet.

Anonymous poster hash: bf255...2bb

Av pulbare gamle gubber på rundt 50 nevner vi i fleng Brad Pitt og Johnny Depp - fra den andre tråden.

Anonymous poster hash: d9cf9...616

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Av pulbare gamle gubber på rundt 50 nevner vi i fleng Brad Pitt og Johnny Depp - fra den andre tråden.

Anonymous poster hash: d9cf9...616

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av pulbare gamle gubber på rundt 50 nevner vi i fleng Brad Pitt og Johnny Depp - fra den andre tråden.

Anonymous poster hash: d9cf9...616

Denne tråden handler jo ikke engang om menn, hva er det du holder på med? Ja, menn er stort sett fine etter 50, heldigvis

Anonymous poster hash: bf255...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...