AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Jeg har nå endelig fått p-piller (cerazette). Grunnen til at jeg skal begynne med det er fordi jeg får så store problemer ved mensen, store smerter osv. Det er nå tre uker siden jeg hadde mensen og skal jo egentlig begynne på første dag. Men vil det ha noen effekt om jeg begynner i morgen? Vil jeg fortsatt ha like vont eller vil smertene bli mildere? Anonymous poster hash: 53700...352
lillemeg90 Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Det vil nok være det samme første måneden, kroppen må bli vant med effekten ppillene gir før det har noen effekt.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #3 Skrevet 1. oktober 2013 Gjør som du har fått foreskrevet av legen. Anonymous poster hash: 6abf0...c63
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Gjør som du har fått foreskrevet av legen. Anonymous poster hash: 6abf0...c63 Jeg fikk ikke noen spesiell beskjed fra legen. Men det står i pakken at det er anbefalt å begynne dagen man får mens. Men er det bare for beskyttelse eller vil den ikke ha noen virkning på smertene om jeg begynner før? Anonymous poster hash: 53700...352
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Det er anbefalt å begynne første mensdag for å slippe unna for mye små blødninger. Starter du nå kan du risikere å småblø i mange uker. Smertene vil være de samme fordi kroppen din ikke er styrt av hormonene enda. Så vent til du får mensen. Anonymous poster hash: b68a2...4ae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå