Gå til innhold

Pinlig "problem"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen ganger er det lurt å ikke overtenke, men bare gjøre. Hva han tenker kan ikke du styre, så ønsker du jakka tilbake er det bare å ringe på hos han. Godt forslag over her om å ta med en mann, men en venninne funker det også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannfolk altså.. wæh for en patetisk fyr. Hadde bare dratt hjem til han, du kan jo ta med deg noen og stikke igjen? Hva med å ta med en mann? Så kanskje han tror at du har mtt en annen og :)

Anonymous poster hash: 5f397...b6e

Vurderer faktisk det nå! Litt pinlig for han hvis hun nye damen hans er der da.. men han ber jo om det nesten!

Anonymous poster hash: 13236...386

Skrevet

Noen ganger er det lurt å ikke overtenke, men bare gjøre. Hva han tenker kan ikke du styre, så ønsker du jakka tilbake er det bare å ringe på hos han. Godt forslag over her om å ta med en mann, men en venninne funker det også.

Ja.. vet :) vurderer også å spørre en kompis om han kan hente den hos han, men jeg får vel bli med..

Skrevet

Ja.. vet :) vurderer også å spørre en kompis om han kan hente den hos han, men jeg får vel bli med.. Anonymous poster hash: 13236...386

Jeg synes du skal bli med selv. Du har ingen grunn til å gjemme deg, det er han som er dust.

Skrevet

For en tosk - han må jo kunne levere tilbake jakka di selv om det ikke er noe mer mellom dere? Og du må da ikke la deg hindre av at han kanskje tenker det ene eller andre - det er vel helt og fullstendig logisk å ville ha tilbake en jakke..? Much ado about nothing...

Anonymous poster hash: 4999d...d7d
Skrevet

Vurderer faktisk det nå! Litt pinlig for han hvis hun nye damen hans er der da.. men han ber jo om det nesten!

ja, og spiller det noen rolle? Han har ikke fortsatt å date deg etter at han møtte henne, så han har ikke noen grunn til å være pinlig berørt utover at han virker teit som ikke har gitt deg jakka di.

Skrevet

Skjønner at det er en småvrien situasjon du er i. Jeg hadde nok vegret meg selv, for å eventuelt gå å hente jakken hos han, men det er jo egentlig bare han skal bør være flau! Det er han som plutselig avsluttet det dere hadde gående, ikke du. Han skylder deg en forklaring, du har ingenting å forklare. Han hører litt feig ut, siden han bare unngår deg uten videre. Hev hodet, ring på, og gå å ta jakken din! Det er det eneste riktige her :)

• Liker 1
Skrevet

vet ikke om dette blir postet i riktig forum.. jeg datet en fyr noen ganger, jeg syntes alt gikk kjempebra og han ga uttrykk for det samme. Sist gang vi så hverandre sa han at han gledet seg til neste gang vi skulle sees osv. Jeg glemte en jakke hos han sist jeg var på besøk, da det plutselig var varmere i været og jeg ikke hadde behov for den (og planen var jo at vi skulle treffes igjen om et par dager). Så ble han plutselig helt stille og etterhvert får jeg vite at han dagen etter (en lørdag) møtte en annen dame på byen og at de to fant tonen.. så da droppet han meg. Så har jeg et litt flaut problem, for denne jakken var ganske dyr og jeg liker den kjempegodt:/ så jeg skulle gjerne hatt den tilbake.. hadde jeg visst at jeg aldri skulle se han igjen hadde jeg jo tatt den med meg.. jeg har sagt ifra først en gang om han kan levere den et sted rett ved der han bor fordi jeg jobber i nærheten, så han slipper å treffe meg for det.. han svarte at det kunne han selvfølgelig gjøre, og sa at han skulle levere den dagen etter.. Problemet er at dette har skjedd 3 ganger nå og jakken blir aldri levert. Han glemmer det visst hele tiden sier han.... nå har jeg sendt en fjerde melding å spurt om han ikke kan levere den så vi får saken ut av verden, men nå har han ikke svart engang (heller ikke lest mld på FB , men han har jo vært aktiv der så? Jeg vet at det ikke er verdens undergang med jakken.. men forstår ikke at det skal være så sykt vanskelig å levere den tilbake, det er bokstavelig talt 20 m å gå fra der han bor.. Hva skal jeg gjøre nå? Gi opp hele greia? Er litt redd for at han skal tenke at jeg ikke tar et hint eller noe, men herregud, han hadde jo blitt kvitt meg hvis han bare hadde levert den med en gang!

Igjen: VET at det "bare" er en jakke, men den var dyr (et designermerke) og betyr mye for meg:/

Anonymous poster hash: dcea1...625

du behøver ikke engangargumentere til oss at den er dyr og betyr mye for deg. Den er DIN eiendom, og det burde han også skjønne. Så ikkevære flau over å ta kontakt igjen. Det erhelt normalt at du vil ha tilbake noe som er DIN Håper ikke han har kastet den...

Anonymous poster hash: cbe9b...bbe

• Liker 1
Skrevet

Han har sikkert gitt den i gave til den nye dama :P

Anonymous poster hash: af436...6bb
Skrevet

Hadde det vært min jakke, så hadde jeg ringt på, eller lagt meg i sovepose utenfor døra hans, til jeg fikk den tilbake. Er den såpass dyr og viktig så hadde jeg ikke brydd meg om det var kleint eller ikke. Han vet jo at du har spurt fire ganger, så tror ikke det blir noen stor overraskelse for han om du dukker opp.

Hvorfor risikere å miste en dyr jakke, når du allikevel ikke snakker mer med fyren? (Og btw; så er det han det blir awkward for. Fire meldinger, og enda ikke fått ræva i gir. Det er kleint det.)

:fnise: Ser det for meg..

Anonymous poster hash: 16e98...b90

Skrevet

Jeg ville sendt en mld og sagt "enten leverer du jakka til neste gang jeg er på jobb eller så lommer jeg å henter den hos deg etter jobb.. Ditt valg." Også gjort akkurat det :)

Skrevet

ja, og spiller det noen rolle? Han har ikke fortsatt å date deg etter at han møtte henne, så han har ikke noen grunn til å være pinlig berørt utover at han virker teit som ikke har gitt deg jakka di.

Jeg tenkte mest på at det hadde blitt kleint i forhold til henne jeg.. vet ikke helt hva jeg hadde tenkt om den nye daten min hadde damer som kom for å hente ting hjemme hos han :P

Nå har han lovet å levere jakken (blir for femte gang han lover det nå) så får se, hvis han ikke klarer det denne gangen heller så gjør jeg som foreslått at jeg sender mld å sier at jeg kommer hjem til han å henter den..

Skrevet

Eh, jo, for det er faktisk ganske pinlig å være så barnslig at man tviholder på andres eiendom.

Eksen min gjorde det. Han svarte ikke på meldinger og utsatte hele tiden å gi meg det som var mitt. På den måten fikk han meg til å fremstå som en innpåsliten idiot som maste på han. De andre damene hans skulle bare ha visst hvorfor jeg maste.

Anonymous poster hash: 2fb5c...bae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...