AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 vet ikke om dette blir postet i riktig forum.. jeg datet en fyr noen ganger, jeg syntes alt gikk kjempebra og han ga uttrykk for det samme. Sist gang vi så hverandre sa han at han gledet seg til neste gang vi skulle sees osv. Jeg glemte en jakke hos han sist jeg var på besøk, da det plutselig var varmere i været og jeg ikke hadde behov for den (og planen var jo at vi skulle treffes igjen om et par dager). Så ble han plutselig helt stille og etterhvert får jeg vite at han dagen etter (en lørdag) møtte en annen dame på byen og at de to fant tonen.. så da droppet han meg. Så har jeg et litt flaut problem, for denne jakken var ganske dyr og jeg liker den kjempegodt:/ så jeg skulle gjerne hatt den tilbake.. hadde jeg visst at jeg aldri skulle se han igjen hadde jeg jo tatt den med meg.. jeg har sagt ifra først en gang om han kan levere den et sted rett ved der han bor fordi jeg jobber i nærheten, så han slipper å treffe meg for det.. han svarte at det kunne han selvfølgelig gjøre, og sa at han skulle levere den dagen etter.. Problemet er at dette har skjedd 3 ganger nå og jakken blir aldri levert. Han glemmer det visst hele tiden sier han.... nå har jeg sendt en fjerde melding å spurt om han ikke kan levere den så vi får saken ut av verden, men nå har han ikke svart engang (heller ikke lest mld på FB , men han har jo vært aktiv der så? Jeg vet at det ikke er verdens undergang med jakken.. men forstår ikke at det skal være så sykt vanskelig å levere den tilbake, det er bokstavelig talt 20 m å gå fra der han bor.. Hva skal jeg gjøre nå? Gi opp hele greia? Er litt redd for at han skal tenke at jeg ikke tar et hint eller noe, men herregud, han hadde jo blitt kvitt meg hvis han bare hadde levert den med en gang! Igjen: VET at det "bare" er en jakke, men den var dyr (et designermerke) og betyr mye for meg:/Anonymous poster hash: dcea1...625
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Gå bort og ring på da. Anonymous poster hash: 38c3b...87a 7
Gjest slettetbruker Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Gå bort til stedet hans og slå han og så tar du med deg jakka med swag 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Bare av nysgjerrighet, har du muligens skjorta og gullringen hans liggende og slenge? Anonymous poster hash: 1b262...048 7
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 Gå bort og ring på da.Anonymous poster hash: 38c3b...87a Jeg bor ikke i nærheten av han.. er bare ifb med jobb at det hender jeg er i området. Uansett vil jeg ikke ringe på hos han, det blir litt kleint.. For begge. Anonymous poster hash: 13236...386
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #6 Skrevet 30. september 2013 Bare av nysgjerrighet, har du muligens skjorta og gullringen hans liggende og slenge?Anonymous poster hash: 1b262...048 Hehe.. jeg har sett den tråden der ja men nei det er ikke meg som er jenta i den, haha. Anonymous poster hash: 13236...386 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #7 Skrevet 30. september 2013 Da ønsker du ikke jakken hardt nok tilbake! For så forferdelig er ikke de få minuttene. Anonymous poster hash: 38c3b...87a 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #8 Skrevet 30. september 2013 Hvis det blir for kleint så betyr ikke jakka særlig mye for deg. Herregud da, dere er vel voksne mennesker? Han er i besittelse av en gjenstand som tilhører deg, og han vet det. Gidder han ikke å levere den til deg som avtalt, vel, så kan han ikke forvente annet enn at du kommer hjem til ham og henter den selv. Anonymous poster hash: 48ea7...6ca 5
miaw Skrevet 30. september 2013 #9 Skrevet 30. september 2013 Jeg synes du skal ringe på og hente den. Ta med deg en venninne?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #10 Skrevet 30. september 2013 Bare ring på. Jeg vil gjerne ha jakken min tilbake. så henter han den. da sier du: se der,det var da ikke så vanskelig . Anonymous poster hash: fb700...3e2 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #11 Skrevet 30. september 2013 problemet er at han har jo egentig bare avvist meg uten å si noe om hvorfor, det at han har møtt en annen fikk jeg vite av en felles venn ved en tilfeldighet (denne vennen visste ikke at vi hadde holdt på..). Så jeg er redd han tror at jeg forsatt håper på noe, og at han tror jeg stalker han hvid jej møter opp på døra hans.. vi er voksne, selv om alle handlingene kanskje ikke virker sånn dere syntes ikke det blir for mye å sende enda en purremelding når han ikke har svart på den forrige? (Den ble sendt for 4 dager siden..). Anonymous poster hash: 13236...386
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #12 Skrevet 30. september 2013 Åååååeeeeeh Hva han tror spiller vel fint liten rolle, uansett får han det avkreftet rimelig kjapt ettersom du bare henter jakken og drar. Altså jeg fatter ikke at det er mulig å lage et sånt fantastisk problem ut av ingenting. Anonymous poster hash: 48ea7...6ca 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #13 Skrevet 30. september 2013 Åååååeeeeeh Hva han tror spiller vel fint liten rolle, uansett får han det avkreftet rimelig kjapt ettersom du bare henter jakken og drar. Altså jeg fatter ikke at det er mulig å lage et sånt fantastisk problem ut av ingenting.Anonymous poster hash: 48ea7...6ca Beklager at jeg plager deg Jeg syntes det er litt vanskelig å møte opp på døra til en fyr som har kuttet meg ut uten et ord men som var høflig nok til å hvertfall svare på spørsmål om jakken å late som at han kom til å levere den.. forstår ikke at det skal være så vanskelig for han heller, han slipper jo å forholde seg til meg hvis han bare hadde fått fingern ut å levert denAnonymous poster hash: 13236...386
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #14 Skrevet 30. september 2013 og du slipper å irritere deg og slipper å mase mer om du bare går henn, ringer på, ber om jakke og går igjen. kleint eller ikke, det er så kjapt gjort, og alle må igjennom noen kleine situasjoner i livet. hva han tror eller ikke slipper liten rolle, er han oppegående så skjønner han at du ville ha jakka di. og merker at det ikke er noe mer når det er stille etter du har fått den. Anonymous poster hash: ba5c0...650 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #15 Skrevet 30. september 2013 Hva som foregår i hodet hans er uviktig i forhold til jakkesituasjonen din. Han skjønner fort at du bare fryser og ikke vil ha han når du går. Anonymous poster hash: fb700...3e2 5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #16 Skrevet 1. oktober 2013 Dette er nok en del av hans strategi for å holde deg på gress, i tilfelle det ikke funker med den nye dama. Typisk... Uavklart, "forsvinner plutselig", "glemmer å levere tilbake tingene igjen og igjen". Anonymous poster hash: 2fb5c...bae 4
Cuddlegirl Skrevet 1. oktober 2013 #17 Skrevet 1. oktober 2013 Hadde det vært min jakke, så hadde jeg ringt på, eller lagt meg i sovepose utenfor døra hans, til jeg fikk den tilbake. Er den såpass dyr og viktig så hadde jeg ikke brydd meg om det var kleint eller ikke. Han vet jo at du har spurt fire ganger, så tror ikke det blir noen stor overraskelse for han om du dukker opp. Hvorfor risikere å miste en dyr jakke, når du allikevel ikke snakker mer med fyren? (Og btw; så er det han det blir awkward for. Fire meldinger, og enda ikke fått ræva i gir. Det er kleint det.) 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #18 Skrevet 1. oktober 2013 Dette er nok en del av hans strategi for å holde deg på gress, i tilfelle det ikke funker med den nye dama. Typisk... Uavklart, "forsvinner plutselig", "glemmer å levere tilbake tingene igjen og igjen". Anonymous poster hash: 2fb5c...bae Jeg tviler på det, tror han bare er ekstremt surrete og glemsk av natur, men om han gjør det skal jeg love deg at han ikke får meg tilbake.. Å legge meg i sovepose utenfor ja Aner ikke hva jeg skal gjøre, tror jeg prøver å purre en gang til.. men ser ut som han slettet (?) den siste meldingen min på face uten å lese den for den står ikke som lest.. eller så har han ikke giddet å åpne den engang.. Anonymous poster hash: 13236...386
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #19 Skrevet 3. oktober 2013 Ser at det er den egoismen jeg mangler som i utgangspunktet er *magneten* for damene Anonymous poster hash: 331fa...5c2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #20 Skrevet 3. oktober 2013 Mannfolk altså.. wæh for en patetisk fyr. Hadde bare dratt hjem til han, du kan jo ta med deg noen og stikke igjen? Hva med å ta med en mann? Så kanskje han tror at du har mtt en annen og Anonymous poster hash: 5f397...b6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå