Gjest smooch Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Klarte selvfølgelig å rote med pillene mine nå som ferien har starta og jeg ikke får tatt pilla før jeg drar på skolen. Situasjonen er sånn: På lørdag tok jeg pilla rundt halv ni. På søndag sov jeg litt lengre og tok den halv elleve. Men i dag kom jeg plutselig på at jeg hadde glemt den og tok den klokka sju om kvelden. Men jeg tenker at siden jeg tok den såpass sent på søndag, at jeg igrunnen hadde frem til halv elleve I KVELD å få tatt den. Kan det stemme? Altså, er jeg fortsatt trygg?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Hva slags piller bruker du? Så fremt det ikke er minipille (Conludag) skal du være helt trygg. Anonymous poster hash: e1a9a...ac7
Gjest smooch Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Glemte å skrive det ja! Går på Loette.
Noteknekk Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Så lenge du tok den før halv elleve på kvelden (siden du tok den halv elleve på morgenen dagen før) så skal du være innenfor ja 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Det beste er å ta det et tidspunkt på dagen der du alltid er våken. Jeg husker at da jeg brukte p-piller, tok jeg dem alltid kl. 12 på dagen. Anonymous poster hash: 8ff8c...7f9
Noteknekk Skrevet 1. oktober 2013 #6 Skrevet 1. oktober 2013 Det beste er å ta det et tidspunkt på dagen der du alltid er våken. Jeg husker at da jeg brukte p-piller, tok jeg dem alltid kl. 12 på dagen. Anonymous poster hash: 8ff8c...7f9 Men da må man jo huske på å ha de med på jobb/skole/whatever, noe som jo kan bli litt upraktisk og lett og glemme. Jeg syns at å ta de på morgenen er det beste, da er det en del av morgenrutinene og de har sitt faste sted på badet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå