lillerødhette Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Jeg har mensen, bruker tamponger og de siste dagene har det gjort utrolig vondt de fleste gangene jeg har tisset og tatt i ny tampong. Det er også bare litt blod på siden av tamponger. Men når jeg skal tørke meg er det masse blod. Noen anelse av hva som kan være galt?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Tampongen kan fungere litt som en propp, sånn at blodet renner ut når tampongen er tatt ut. Vondt når du tisser kan være urinveisinfeksjon. Vondt når du tar ut tampongen også er jeg mer usikker på, men lurer på om det kan være smart å få sjekka seg for kjønnssykdommer? Anonymous poster hash: bfa60...7da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå