AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Hei! trenger innspill på hvilken hotell dere anbefaler på gardermoen, vi helst ha gangavstand, men ser det er mye billigere de andre hotellene rundt flyplassen. er det noen som kan anbefale hotell til meg :-)? Anonymous poster hash: ee74f...0f0
Gjest Anastasia Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Jeg har bodd her, betalte vel kr 500 for en natt inkl frokost og shuttle til flyplassen: http://gardermoenbb.no/priser/
Gjest Lille-pus Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Ingen slår Radissson Blu. - men du betaler selvsagt for det også.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Takk! men er det mye styr med transfer buss? Anonymous poster hash: ee74f...0f0
Supraspinatus Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 Jeg bodde på Park inn sist. Var helt greit, men nå betalte ikke jeg selv. Så jeg aner ikke hva det koster.
Gjest Anastasia Skrevet 30. september 2013 #6 Skrevet 30. september 2013 Takk! men er det mye styr med transfer buss? Anonymous poster hash: ee74f...0f0 Neida Jeg ringte hotellet på forhånd også kom de og henta meg på flyplassen. Går shuttle til flyplassen ofte, så det er ikke noe stress. 7 min er det vel å kjøre. Radisson rett ved flyplassen er i gangavstand men har ganske stive priser...
Anglofil Skrevet 1. oktober 2013 #7 Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Jeg har bodd her, betalte vel kr 500 for en natt inkl frokost og shuttle til flyplassen: http://gardermoenbb.no/priser/ Du får jo mye bedre standard for nesten like billig penge på enten Quality eller Comfort-hotellene. Comfort er ofte ganske billig, dog uten mat. Men standarden er jo 10 ganger bedre. Jeg har bodd på samtlige hotell på Gardermoen og er veldig fornøyd med Radisson Blu, Quality og Comfort. Thon-hotellene er helt greie. De dårligste hotellene jeg har bodd på der ute er Gardermoen BB og Best Western. Mvh Yvonne Endret 1. oktober 2013 av Yvonne
MissStiles Skrevet 1. oktober 2013 #8 Skrevet 1. oktober 2013 Både senger på alle Choice hotellene men da må du ta shuttlebuss til hotellet. Kan også anbefale Park Inn. Man kan gå dit.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #9 Skrevet 2. oktober 2013 står mellom park inn og comfort, men leste her at man kan ringe hotellet og si når flyet ankom så kommer de å hente deg, er det inkl i prisen på hotellet eller blir det taxi eller shuttlebuss? Er jo så stor prisforskjell på de sas hotellene og bl annet comfort så var usikker hva som egentlig er best..men takk for svar Anonymous poster hash: ee74f...0f0
Anglofil Skrevet 2. oktober 2013 #10 Skrevet 2. oktober 2013 står mellom park inn og comfort, men leste her at man kan ringe hotellet og si når flyet ankom så kommer de å hente deg, er det inkl i prisen på hotellet eller blir det taxi eller shuttlebuss? Er jo så stor prisforskjell på de sas hotellene og bl annet comfort så var usikker hva som egentlig er best..men takk for svar Anonymous poster hash: ee74f...0f0 Nei, du trenger ikke det når det gjelder Park Inn eller Comfort, det var kun ift B&B hotellet. Shuttlebussene går flere ganger i timen og må ikke bestilles på forhånd. Mvh Yvonne
MissStiles Skrevet 3. oktober 2013 #11 Skrevet 3. oktober 2013 Shuttlebussen slutter å gå rundt midnatt o etter det må du evt. ta taxi til de hotellene som ikke ligger ved Gardermoen. Da ville jeg valgt Park Inn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå