AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Da jeg var mindre ble jeg utsatt for en ulykke og ble bitt av en hest da jeg var på sommercamp. Nå 11 år senere sitter jeg igjen med en deformert pupp. Den har altså ikke vokst siden denne hendelsen og dette plager meg veldig. Jeg har ca. 1 størrelse forskjell på brystene mine. Er det mulig å få dette dekket? Kan jeg søke om erstatning? Anonymous poster hash: 50cfd...a97
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Erstatning fra hesten? Du kan forsøke å få det dekket av statskassen, snakk med fastlegen din. Anonymous poster hash: 48a26...f6e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå