AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Jeg har så vondt i høyre lilletåa mi. Det kjennes egentlig ut som om jeg har et dypt sår oppå tåa som sprekker og strekker seg når jeg bøyer den, men huden er helt uskadet. Det er ikke noe jeg vil gå til legen med, hindrer meg ikke i hverdagen, men er litt plagsomt. Har hatt det slik i flere uker og merker det mest om kvelden. Noen som vet hva det kan være? Anonymous poster hash: 778ea...ff2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Feilbelastning kanskje? Nye sko nylig? Anonymous poster hash: e5bad...bfb
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Inngrodd tånegl? Anonymous poster hash: 20cff...039
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Nei, ingen nye sko. Dessuten er det på oversiden av tåa, belaster jo ikke der i det hele tatt. Inngrodd tånegl er det heller ikke.Anonymous poster hash: 778ea...ff2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå