Gå til innhold

Skype el Viber? Hviken er best?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei dere!

Da jeg nå skal flytte sydover må jeg ha rn god app som gjør det lett for meg, familie og venner å holde kontakt. Da tenker jeg på noe som skype el viber....noen som kan anbefale? Noen sier skype er bra mens jeg føler flertall sier Viber- men et par at viber igjen er dårli i lyd/kontakt kvalitet... hmmm hvilken skal jeg velge?

Takker for svar og hjelp!:)

Hilsen lille meg som skal få meg 'nytt' liv i spania:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alle i min familir/vennekrets som hsr fb, drrfor spør jeg etter en som kan brukes medrtlf og nett:)

Skrevet

Facetime er en funksjon på iPhone, ikke facebookrelatert.

Skype kan være grusomt dårlig også, Viber har jeg ikke brukt noe særlig.

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med skype, men skal snart laste ned Viber også. Kan definitivt anbefale Whatsapp, den kan du sende meldinger og bilder med til alle i hele verden. Det er gratis å sette det opp, men etter det første året skal det visst koste 1 dollar, men jeg har hatt det i 3 år nå uten å ha betalt noe. Uansett ville jeg betalt det, synes helt klart det er verdt det! En kjempekjapp og enkel måte å kommunisere med familie og venner på :)

Hvor skal du bo i Spania forresten? Jeg bor i Barcelona :)

Skrevet

Aaah da skal eg sjekke ut whatsapp!:)

Jeg flytter til Fuengirola, men har et søskenbarn jeg skal besøke i ny å ne i Barcelona, men det er jo et stykke da:p

25 år å flytter alene til Spania wii!:)

Skrevet

Jeg ville ha valgt Whatsapp. :) Den jeg bruker mest, og den er veldig vanlig i utlandet også.

Anonymous poster hash: 9d46c...d39
Skrevet

Ok tusen takk for svar!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...