AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Hei, Jeg har i størstparten av livet mitt vært overvektig. Jeg klarte endelig for et par år siden å endre livsstil, har siden gått ned et tyvetalls kilo. Var langt ifra attraktiv eller selvsikker før, så hadde vel minimal kontakt med det motsatte kjønn. Etter MYE jobb med å gå fra å være jenta som gråt av å se seg selv i speiliet, til å bli den jeg er i dag som jeg ærlig talt skal innrømme at jeg liker godt.. Har lite annet forandret seg .. bortsett fra nyvunnet positiv oppmerksomhet for utseende og det som i det siste har blitt mange menn som har villet "ha meg" Har vel egentlig ingen virkelig villet ha meg, annet enn for det som ofte kan virke som av fysiske grunner.. Dette gjør meg ufattelig trist, da jeg virkelig ikke er av typen som ønsker å hverken fremstå på den måten eller på noen annen måte indikere at det er den type jente jeg er. Kan være at jeg hadde en urealistisk visjon om hvordan ting kom til å bli når jeg endelig ble "tynn" Anonymous poster hash: 1d47e...7e6
MarieC Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Du kan fortsatt tenke at du er den samme inni deg, selv om du er tynn nå! Anbefaler deg å teste litt ut om du treffer noen gutter som har felles interesser med deg, og som du har lyst til å være sammen med. Du skal ikke skamme deg over å være tynn, akkurat som du ikke trengte å skamme deg over å være tjukkere!
JadaDu Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 (endret) -- Endret 4. november 2013 av JadaDu
JadaDu Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 (endret) -- Endret 4. november 2013 av JadaDu
Rainbow Skrevet 30. september 2013 #6 Skrevet 30. september 2013 Tråden er ryddet for personangrep. Rainbow81, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå