AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Hei.. Jeg lurer på om jeg kan ha dette? Symptomene er: svie ved vannlating, magesmerter, smerter i rygg i sidene men de er ikke kraftige enda, bare som om det stikker i sidene... Er dette nok tegn til å oppsøke lege? Mvh osisloveAnonymous poster hash: cc635...ae4
Missy1 Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Jeg har hatt nyrebekkenbetennelse og det var så smertefult at jeg ikke kunne gå. Jeg hadde høy feber og spydde i tillegg til smertene i mage/rygg. En måte å sjekke på er å legge en hånd på ryggen over nyra og banke lett med den andre hånden, om det gjør vondt er det bankeømt, det er et tegn på nyrebekkenbetennelse. For meg høres det ut som du har uvi, da bør du komme deg til lege så ja, dra til legen
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Det høres ut som uvi - og det er på tide å oppsøke lege ja Anonymous poster hash: 3d2ec...0c1
xxhmj Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Det er nok urinveisinfeksjon. Da jeg hadde nyrebekkenbetennelse hadde jeg grusome smerter! Jeg som aldri kaster opp, måtte til og med gjøre det da pga smertene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå