Gå til innhold

Nyrebekken betennelse?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei..

Jeg lurer på om jeg kan ha dette?

Symptomene er: svie ved vannlating, magesmerter, smerter i rygg i sidene men de er ikke kraftige enda, bare som om det stikker i sidene...

Er dette nok tegn til å oppsøke lege?

Mvh osislove

Anonymous poster hash: cc635...ae4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt nyrebekkenbetennelse og det var så smertefult at jeg ikke kunne gå. Jeg hadde høy feber og spydde i tillegg til smertene i mage/rygg.

En måte å sjekke på er å legge en hånd på ryggen over nyra og banke lett med den andre hånden, om det gjør vondt er det bankeømt, det er et tegn på nyrebekkenbetennelse.

For meg høres det ut som du har uvi, da bør du komme deg til lege så ja, dra til legen

Skrevet

Det høres ut som uvi - og det er på tide å oppsøke lege ja :hug:



Anonymous poster hash: 3d2ec...0c1
Skrevet

Det er nok urinveisinfeksjon. Da jeg hadde nyrebekkenbetennelse hadde jeg grusome smerter! Jeg som aldri kaster opp, måtte til og med gjøre det da pga smertene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...