AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Når man får nye føflekker, så skal man følge med, og sjekke dem har jeg hørt. Men hva om man får nye 'hele tiden'. Iallfall en i måneden? De vokser forholdsvis raskt til et par mm. Skal man liksom springe til legen hver gang da? Eller vil man se at det evt er en farlig en, og vil disse fortsette å vokse? Kan vel nevne at jeg har svært mange fra før, der mange er større enn 1cm, og flere atypiske og uregelmessige (har sjekket dem altså). Hilsen temmelig forvirret.Anonymous poster hash: 11ca7...87a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå