Gå til innhold

Kjedelig å kjøre bil ...

Gjest Houdini

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

begge deler er helt topp! Når man sitter på og bare kan slappe av og se ut av vinduet, eller når man kjører uten passasjerer og kan velge fart og akkurat hva du vil høre på radioen...!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes begge er greit. Selv om jeg foretrekker å kjøre.

Kanskje du burde prøvekjøre en annen bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker godt å kjøre bil, spesielt langturer. Ikke noe problem å kjøre langt alene heller! Slenger bare på noe god musikk, og jeg er i mitt ess!

Ikke like stor fan av å være passasjer. Det spørs utrolig på hvem som kjører :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøre selv alene, sitte på om det er flere i bilen. Liker å ha på høy musikk og gaule i vei, men det fungerer dårlig om jeg har passasjerer.

Anonymous poster hash: 08e2c...068
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre her som synes det er kjedelig å kjøre bil? Jeg elsker å sitte i passasjersetet og bare slappe av og se ut av vinduet.

Høyere fart og halsbrekkende forbikjøringer gjør det interessant. Anonymous poster hash: eebdb...ab0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Houdini

Høyere fart og halsbrekkende forbikjøringer gjør det interessant.

Anonymous poster hash: eebdb...ab0

Jammen, jeg har ikke råd til bot på 4000 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kjedelig å være passasjer, da må det være sent på kvelden eller om natten så jeg kan sove.

Å kjøre selv er mye bedre, men kan bli kjedelig det også ja. Om jeg er alene så skrur jeg opp radioen på full guffe og synger med - da er det ikke kjedelig lengre. Men om jeg har ungene med som skal høre på sin musikk eller bare prate og prate så blir det fort kjedelig og jeg får svette ører.

Anonymous poster hash: c1791...fc0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best å kjøre selv, siden jeg av og til kan bli irritert av andres kjørestil... Har et par venninder som alltid skal ligge konsekvent rett under fartsgrensa, og alltid lage en fin hale med kø etter seg:P
Jeg kjører mye, ca 11-12 mil for dag, og det er utrolig hvor mye rart man er vitne til i trafikken...

Er det samboer,svigers, bror eller pappa som kjører da er det veldig fint å sitte på :)

Anonymous poster hash: 5d886...256
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen, jeg har ikke råd til bot på 4000 kr.

Bøter gjør det enda mer interessant. Anonymous poster hash: eebdb...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Houdini

Bøter gjør det enda mer interessant. Anonymous poster hash: eebdb...ab0

Skulle gjerne kjørt smått grisete om noen betalte bøtene mine. :-) Har nok med den ene parkeringsboten jeg fikk i forrige uke.

edit: typo

Endret av Houdini
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Houdini

Jeg blir litt smått irritert av sinker foran meg, men det er ikke så gale. Hehe. Prøver å sakke ned farten selv, vil overholde 3-sekundersregelen, ikke alltid like lett. Har ikke sjans til å reagere tidsnok om jeg har 1 sek avstand til bilen foran hvis han skulle bråbremse.

Jeg liker å sitte på med andre, med mindre de kjører veldig tett til bilen foran eller kjører "rykkete". Mye brems, gass, brems, gass. Stressende kjørestil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvilken bil. Om det er en kjedelig Toyota med liten motor, så er det ikke akkurat veldig spennende å kjøre.

Anonymous poster hash: 06b16...5f0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...