Nordok Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 (endret) Hei dere! Vi er en studentgruppe som ønsker å gjøre en brukerundersøkelse i forhold til bruk av legemidler. Undersøkelsen tar 1-2 minutter og er anonym. Undersøkelsen finner du her: Vi setter pris på alle som kan delta! Endret 30. september 2013 av Rainbow81
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Det er ikke lov her inne. Anonymous poster hash: c01d3...d1d 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Og forøvrig - dårlig brukerundersøkelse. Dere går ut fra hva som er problemet for folk, istedet for å å faktisk fange brukererfaringer. Og dere går ut fra at dere vet hva som er løsningen på de problemene dere går ut fra at folk har. Anonymous poster hash: 5f0dc...b8d
Rainbow Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 Hei Det er ikke tilatt med brukerundersøkelser på Kvinneguiden. Jeg må derfor stenge tråden deres. Rainbow81, mod
Fremhevede innlegg