Gå til innhold

Strømpebukse for store damer


missdior

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen her vet hvor det går an å få tak i strømpebukser til store damer? Jeg har prøvd bde strl 44 og 46, men har ikke sjans... De er for korte i livet, går ikke over magen (måå ha strømpebuksene over magen, eller... ja, vet ikke :fnise: ) og er generelt for små. Sliter litt med at de blir for korte, og for småover magen. De passer alltid over lår og rumpe, men ikke over... Så, noen tips? :) Er veldig glad i å gå med kjoler, men syns det er penere med strømpebukse. Går per dags dato med tights, men vil gjerne bytte det ut.. :)

:roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KappAhls Xlnt merke.

Anonymous poster hash: 5eb94...0e5

Der sier du noe! Har faktisk ikke tittet på Kappahl! Har prøvd mama-strømpebuksene fra HM, men de var IKKE bra! De ble for store over magen, hahaha :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste med store strømpebukser er jo at de gjerne blir større i beina og lengden, mens livet er det samme... Jeg kjøpte noen store som jeg skulle bruke til å ri med og de kunne jeg jo dra over puppa :P Det var Lindex sine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan prøve strømpebukser laget for gravide? De er jo litt mer romslig over magen. :)



Anonymous poster hash: 53ba6...951
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lindex fører strømepebukser i store størrelser. :)

Anonymous poster hash: c6f5a...923

Takk for svar! :) Får stikke innom der og se. Har alltid sett på Lindex og Kappahl som litt sånn gammeldame butikker, men de er vel ikke det :)

Det verste med store strømpebukser er jo at de gjerne blir større i beina og lengden, mens livet er det samme... Jeg kjøpte noen store som jeg skulle bruke til å ri med og de kunne jeg jo dra over puppa :P Det var Lindex sine!

Ja, jeg er så enig! Spesielt sånne tynne strømpebukser, de blir dritlange i beina, men suger i vidden over magen. Haha, det er jo så pent ;) Får dra på Lindex!! :danse:

Kanskje du kan prøve strømpebukser laget for gravide? De er jo litt mer romslig over magen. :)

Anonymous poster hash: 53ba6...951

Har prøvd, men syns ikke de var noe gode, for de var veldig korte i bena og dritsvære rundt magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :) Får stikke innom der og se. Har alltid sett på Lindex og Kappahl som litt sånn gammeldame butikker, men de er vel ikke det :)

Du kan se på nett, det går å filtrere på størrelse.http://www.lindex.com/no/undertoey/sokker-stroempebukser/stroempebukser-leggings/#p0

Anonymous poster hash: c6f5a...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan se på nett, det går å filtrere på størrelse.http://www.lindex.com/no/undertoey/sokker-stroempebukser/stroempebukser-leggings/#p0

Anonymous poster hash: c6f5a...923

Var nettopp innom der ;) OG da kommer jeg med enda flere spørsmål.. hva er det her 80 DEN og 100 DEN osv? Jeg er helt BLANK på dette område :fnise:

Edit: takk for link uansett!! :)

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEN står for denier, en måleenhet for fibertetthet. 10 er veldig tynt stoff, 120 er veldig tykt. 60 denier er så godt som ugjennomsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEN står for denier, en måleenhet for fibertetthet. 10 er veldig tynt stoff, 120 er veldig tykt. 60 denier er så godt som ugjennomsiktig.

Så tykkelsen på strømebuksen måles i den ? Så 100 DEN er en tjukk strømpebukse.. Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo også nevne at jeg leter etter tjukke, varme strømpebukser som ikke er gjennomsiktige ;)

Var det jeg kjøpte på Lindex! Måtte ha en mellomting av ingenting og superundertøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det jeg kjøpte på Lindex! Måtte ha en mellomting av ingenting og superundertøy :)

Ahh, supert! :) Da skal jeg iallefall dra dit og se! Hehe, kvinneguiden er faktisk helt fantastisk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Ellers finnes et rimelig stort utvalg utenfor Norges grenser.

Her

og

Her

For kalde dager; hva med denne?

Uansett: Bruk sizeguide informasjonen, den tar utgangspunkt i både høyde og livvidde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos noe helt annet; jeg synes faktisk Lindex har kommet seg mye de siste årene, de har en del fint der som ikke er i kategorien kjerring.

Anonymous poster hash: e70fd...518

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ellers finnes et rimelig stort utvalg utenfor Norges grenser.

Her

og

Her

For kalde dager; hva med denne?

Uansett: Bruk sizeguide informasjonen, den tar utgangspunkt i både høyde og livvidde :)

Ventet på svar fra deg!! ;) Takk for linker, likte den siste veldig godt. Skal surfe gjennom de sidene der, så finner jeg nok noe som passer meg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der sier du noe! Har faktisk ikke tittet på Kappahl! Har prøvd mama-strømpebuksene fra HM, men de var IKKE bra! De ble for store over magen, hahaha :fnise:

VI selger dem på KappAhl, ja, og XLNT går helt opp til størrelse 56 :)

Anonymous poster hash: d6f05...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har strømpebukser opp mot 120 denier og leggins som er 200 denier på KappAhl. Regner med at vi har de på XLNT også.



Anonymous poster hash: d6f05...362
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI selger dem på KappAhl, ja, og XLNT går helt opp til størrelse 56 :)

Anonymous poster hash: d6f05...362

Åh, supert!! Jeg har bare vært og sett på HM.. Har vært alt for sta :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...