Gå til innhold

Spørre om han har sex med andre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Holdt på med en fyr i en periode nå. Han har nylig vært på ferie og vi har ikke hatt sex siden han kom hjem. Vi har sex uten kondom og jeg er litt bekymret for å få kjønnssykdom. Vi er ikke sammen og har forsåvidt ingen forpliktelser. Skal møte han på tirsdag og vi kommer nok til å ha sex, det som da bekymrer meg er om han har hatt sex med noen andre uten kondom. Er det noe jeg kan spørre han om? Redd han skal tro jeg sier det fordi jeg er forelsket i han eller noe. Han er i utgangspunktet bare en rebound, så har ingen følelser for han, men vil gjerne ha sex med han. Hva mener dere, hva bør jeg si og hvordan?



Anonymous poster hash: 4e25f...129
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer mest på hvorfor dere har sex uten kondom, selv om jeg skjønner at det har visse fordeler.

(Det er forresten ikke et spørsmål om seksualitet, det er et spørsmål om samliv/relasjoner :P)

Endret av markj
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer mest på hvorfor dere har sex uten kondom, selv om jeg skjønner at det har visse fordeler.

(Det er forresten ikke et spørsmål om seksualitet, det er et spørsmål om samliv/relasjoner :P)

Okei, det visste jeg ikke. Bare for mod å flytte på det.

Men du svarte ikke på det jeg spurte om?

Anonymous poster hash: 4e25f...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynne med kondom?

Det var ikke det jeg spurte om. Fullt klar over at det er mulig, men det er ikke ønskelig å bruke kondom for all evighet.

Anonymous poster hash: 4e25f...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han rett ut. Er vel ganske naturlig å være redd for å bli smittet av kjønnssykdommer siden dere ikke er ekslusive.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At du bryr deg om kroppen din sier vil ingenting om hvilke følelser du har eller ikke har ovenfor ham vel? Når det er sagt så er det litt snodig at dere innleder et uforpliktende seksuellt forhold uten å bruke kondom, men det er nå bare min mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da bare å spørre, og si at det gjelder sykdomsrisiko, så er det hans problem om han tolker noe mer i det. Jeg synes dog det hadde vært mest naturlig å ta hele denne siden av debatten før dere droppet kondomene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...