Gå til innhold

PLEASE HJELP MEG

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan pokker kan det være "needy" å føre en normal samtale?

Å i det hele tatt lage denne tråden og overanalysere så enkle ting, det er "needy".

Mitt råd er at du svarer (om du vil) og så finner du deg en norsk mann, så sant du ikke har planer om å flytte over dammen med det første.

Du tror han er spesiell, men han er ikke det. Jeg garanterer deg det.

Lykke til.

:)

haha føler liksom at jeg spammer han ned fordi jeg hele tiden skriver uten å få svar... så når jeg endelig får svar blir jeg usikker på om jeg burde svare eller om jeg skal la han vente i sånn 24 timer.. har også selvfølgelig planer om å flytte over dit:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Ikke? Hmmm jeg tenker at det er litt slemt da.. det vil vel ikke gjøre han mer interessert liksom?

Det er sikkert litt slemt, men hvorfor svare når han ikke svarer? Det hele virker bare som bortkastet tid. Det gjør han nok ikke mer interessert heller, men han virker ikke interessert i utgangspunktet uansett. Finn deg noen andre å bruke tiden din på :)

• Liker 1
Skrevet

Det er sikkert litt slemt, men hvorfor svare når han ikke svarer? Det hele virker bare som bortkastet tid. Det gjør han nok ikke mer interessert heller, men han virker ikke interessert i utgangspunktet uansett. Finn deg noen andre å bruke tiden din på :)

ah det gjør meg trist...:( men han kan skrive en random bemerkning ut av det blå, men svarer ikke etter det selvfølgelig...:/

Skrevet

TS, du er en sånn plagsom person som ikke klarer å ta hint! Han er ikke interessert. Han er derfor heller ikke så spesiell for deg som du inbiller deg.

Anonymous poster hash: 959fa...784

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...