cappocino Skrevet 29. april 2004 #1 Del Skrevet 29. april 2004 I forbindelse med tråden "erstatning???" http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...der=asc&start=0 kom jeg itl å tenke på at jeg hørte en gang om uhellsforsikring. Man betaler en viss sum i året og den skal dekke "dumheter" som f eks 5 åring som riper i naboens nye bil.. Noen som vet mer om den? Hvilken forsikringsselskap som har disse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 29. april 2004 #2 Del Skrevet 29. april 2004 Vesta har uflaksforsikring. Den dekker ting du vanligvis har i hjemmet, men også uhell med bil, båt osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2004 #3 Del Skrevet 1. mai 2004 Ved skader som mindreårige utfører så er du pliktig til å betale 15 eller var det 1900 kr. Så da blir det dyrt med egen forsikring for slike saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mosen Skrevet 3. mai 2004 #4 Del Skrevet 3. mai 2004 Det er flere forsikringsselskaper som tilbyr dette. Mener jeg har hatt uflaksforsikring i både Vesta og IF. Og det er sikkert flere som tilbyr dette. Ring forsikringsselskapet ditt å hør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2004 #5 Del Skrevet 4. mai 2004 if er det kjipeste forsikrings selskapet i landet, de innvilger bare hver 8. forsikrings sak, tror gjensidige og vesta er mye bedre å satse på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå