AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #1 Skrevet 29. september 2013 Hei! Jeg har nå vel hatt mensen i typ. 5 år, alltid regelmessig. Merket idag at jeg hadde en type mensen? Det er rosa og tynt, ikke rødt som mensen... Noen som vet hva dette kan komme av? Anonymous poster hash: 9c127...627
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #2 Skrevet 29. september 2013 bump hehe Anonymous poster hash: 9c127...627
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå